• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
2

محمود فکری:
سرمربی خونه به خونه به جای آب دادن، جلوی لیزر زدن تماشاگران بابل را بگیرد/ نمی دانم که چرا همه ناراحت هستند از این که ما مردانه در صدر جدول هستیم؟

  • کد خبر : 32361
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان که تیمش با وجود باخت یک برصفر به تیم خونه به خونه مازندران همچنان در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور باقی ماند، به اقدام اسکوچیچ و صحبت های او در خصوص تعارف بطری آب گفت : من اصلاً متوجه منظور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان که تیمش با وجود باخت یک برصفر به تیم خونه به خونه مازندران همچنان در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور باقی ماند، به اقدام اسکوچیچ و صحبت های او در خصوص تعارف بطری آب گفت : من اصلاً متوجه منظور آقای اسکوچیچ نشدم و شاید با در دست داشتن بطری آب خودش قصد آب خوردن داشت.

محمود فکری در پاسخ به این که برخی حرکت سرمربی کروات را طعنه آمیز و نوعی کری خوانی تفسیر کردند گفت: آقای اسکوچیچ به جای این کار جلوی تیم و تماشاچیان خودش را بگیرد که در کل جریان مسابقه به چشم بازیکنان ما لیزر زدند.وی افزود: بازیکنان ما مردانه فوتبال بازی می کنند و مردانه تا به اینجای لیگ در صدر جدول هستند و هیچ مشکلی هم وجود ندارد و هر کسی هم می خواهد از این بابت بسوزد، خوب بسوزد.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با بیان این که لیرز انداختن و حواشی بازی با خونه به خونه زیبنده فوتبال نیست گفت: اگر در مسجدسلیمان یک چراغ قوه روشن شود، به همه جای ناظر فدراسیون، داور و کمک داور برمی خورد، اما در بابل بازیکنان ما را کور بکنند به هیچ کسی بر نمی خورد و صدای کسی هم در نمی آید. فکری افرود: سئوال من این است که چرا ناظر بازی با وجود چنین رفتارهایی از سوی تماشاگران، بازی را متوقف نکرد؟ وقتی بازیکن ما امنیت و مشکل جسمی دارد، چرا باید در این شرایط بازی کند؟

وی ادامه داد: من واقعا نمی دانم که چرا همه ناراحت هستند از این که ما مردانه در صدر جدول هستیم ؟ بچه های ما مردانه بازی می کنند و مردانه صدر جدول را تا صعود به لیگ برتر حفظ خواهند کرد. فکری گفت: ما خیلی از حواشی ها را دور کردیم و خودمان را پاک نگه می داریم. باید برای سلامت فوتبال ایران خرج شود.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.