• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

امام جمعه موقت مسجدسليمان: من خانواده ها را به انجام ازدواج آسان براي جوانان سفارش مي كنم

  • کد خبر : 3222
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۹

اول ماه ذالحجه روز ازدواج فرخنده و با سعادت حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (ص) می باشدکه این روز روز ازدواج جوانان نام گذاری شده است. وي ادامه داد: نسبت به موضوع ازدواج زیاد نوشته و صحبت شده است اما آنچه من خدمت شما عرض می کنم انجام ازدواج های آسان است. باشگاه روزنامه […]

اول ماه ذالحجه روز ازدواج فرخنده و با سعادت حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (ص) می باشدکه این روز روز ازدواج جوانان نام گذاری شده است. وي ادامه داد: نسبت به موضوع ازدواج زیاد نوشته و صحبت شده است اما آنچه من خدمت شما عرض می کنم انجام ازدواج های آسان است.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی: حجت السلام والمسلمین سجادمنش امام جمعه موقت شهرستان مسجدسلیمان درخطبه های نمازجمعه مورخه:92/7/12 مسجدسلیمان با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت امام جواد(ع) در آخرماه ذیقعده عنوان داشتند که: سالگرد شهادت امام جواد(ع) را به محضر مقدس امام زمان (عج) و همه دوست داران عصمت و طهارت تسلیت عرض مینمایم. دشمنان امامان شیعه را تحمل نمی کردند و یکی بعد از دیگری امامان را به شهادت می رساندند.

حجت السلام سجادمنش همچنین عنوان داشتند که: اول ماه ذالحجه روز ازدواج فرخنده و با سعادت حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (ص) می باشدکه این روز روز ازدواج جوانان نام گذاری شده است. وي ادامه داد: نسبت به موضوع ازدواج زیاد نوشته و صحبت شده است اما آنچه من خدمت شما عرض می کنم انجام ازدواج های آسان است. متاسفانه چشم و هم چشمی ها چه در تعیين مهریه و مخارج ازدواج باعث می شود که دو جوان که می خواهند ازدواج کنند با مشکل مواجه شوند یا به خاطر مخارج سنگین، ازدواجشان با تاخیر برگزار شود یا اصلا” انجام نشود و در اول زندگی که می خواهند شب و روز شیرینی داشته باشند به تلخ ترین دوران زندگی شان تبدیل شود. وي گفت: اسلام سفارش به ولیمه داده و اين برای ازدواج و عروسی مستحب است اما نه به این صورت که در بعضی جاها دیده می شود بعضی که دارند خرج مي كتتد و بعضي هم که ندارند با حسرت نگاه مي کنند. در حالی که پیامبر اسلام حضرت محمد عبدالله (ص) فرموده اند که بهترین زن های شما آن هائی هستند که مهریه کمتری دارند و اين را بدانيد كه ارزش زن به مهریه بالا نیست.

امام جمعه موقت مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به سیزده مهرماه روز نیروی انتظامی و تبریک به پرسنل این نیرو گفتند: این روز را تبریک عرض می کنم خصوصاً به پرسنل زحمت کش نیروی انتطامی شهرستانمان که واقعاً در سرما و گرما برای تامین امنیت مردم حضور دارند و حضور در همه مراسمات و راه پیمائی ها و نمازجمعه ها و خصوصا” تبریک به پرسنل راهنمائی و رانندگی شهرمان که از یک منظر مشکلات بسیاری دارند. ایشان در ادامه گفتند امام راحل درباره نیروی انتظامی گفته اند: نیروی انتظامی برای رفاه مردم و زینت حکومت و عزت دین است. همچنین مقام معظم رهبری درباره این نیرو فرموده اند که: محبوبیت نیروی انتظامی در گرو قاطعیت بر اساس قانون و رعایت اخلاق است. حجت السلام سجادمنش در ادامه خطبه ها با اشاره به سفر رئیس جمهور به سازمان ملل و مذاکرات انجام شده گفتند: باید ببینیم که در آینده نتیجه این مذاکرات چه خواهد بود گر چه آقای اوباما در دیدار با نخست وزیر رژیم اشغالگر اسرائیل حرف هایش را که زده بود تا حدودی پس گرفته اند و گفتند که نسبت به ایران همه گزینه ها روی میزاست از جمله گزینه نظامی و آن سخنی که اوباما داشت و گفت نمی خواهیم انقلاب ایران را از بین ببریم و دنبال براندازی نظام و انقلاب نیستیم که البته این حرف خنده داری بود و جواب او هم داده شد. از جمله سردار سلیمانی که گفتند: تو نمی توانی این کار را بکنی اگر می توانستی بارها آن را انجام می دادی چرا كه در گذشته و حال همه دشمنی ها را به کار برده اید و هرچه از دستتان برآمده انجام داده اید. نمونه های مختلف از جمله کودتاها و جنگ تحمیلی هشت ساله و نحریم ها ولی نتوانسته اید کاری انجام دهید..

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.