• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

كناره گيري مهندس حسين فرجي از سرپرستي تيم نفت مسجدسليمان

  • کد خبر : 3214
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۸:۳۳

جمعي از هوادارن تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با ابراز تأسف از استعفاي فرجي از مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان خواستند در اين رابطه توضيح بدهد. مهندس حسين فرجي از چهره هاي زحمت كش، خوشنام و محبوب مسجدسليماني از سرپرستي تيم فوتبال نفت […]

جمعي از هوادارن تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با ابراز تأسف از استعفاي فرجي از مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان خواستند در اين رابطه توضيح بدهد.

مهندس حسين فرجي از چهره هاي زحمت كش، خوشنام و محبوب مسجدسليماني از سرپرستي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان كناره گيري كرد. فرجي يكي از چهره هاي ورزشي ست كه سال ها در تيم هاي مختلف مسجدسليماني به عنوان بازيكن حضور داشت.

فرجي ارتباط بسيار خوبي با هواداران و اهالي مطبوعات داشت، اين كه چرا ايشان از سمت خود كناره گيري و چگونه در اين مقطع حساس مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز با اين كناره گيري موافقت كردند جاي سؤال دارد؟!

جمعي از هوادارن تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با ابراز تأسف از استعفاي فرجي از مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان خواستند در اين رابطه توضيح بدهد. بزودي گفتگوي ما را با مهندس فرجي خواهيد خواند. لازم به ذكر است عيسي هنديجاني به عنوان سرپرست جديد تيم نفت معرفي و مشغول به كار شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 10
  1. يه بوهايي مي ياد… مهندس فرجي از بچه هاي بومي مسجدسليمان است… آقاي مدير عامل اومدي برا قلع و قمع كردن بچه هاي مسجدسليمان!!!

  2. اين صحبت ها نيست برادر آقاي پيرامون انسان شريف و با شخصيتي هستن اگه دنبال حقيقت هستي با آقاي فرجي صحبت كن خودت مي فهمي

  3. جناب شهروند عزیز و صولت گرامی
    در هر مسئله ای که پیش می آید متاسفانه عده ای شروع میکنند به شایعه سازی و افترا بستن به این و آن، آقای پیرامون انسان شریفی ست، درست، اما وقتی در یک موضوع اتفاق جدیدی رخ میدهد و افراد مسئول و ذینفع هیچ توضیحی به افکار عمومی نمیدهند این امر موجب گمانه زنی هایی میشود که ممکن است با اصل موضوع ارتباطی نداشته باشد، لذا بهتر است مسئولین در یک مصاحبه کوتاه یا توضیحی مختصر افکار عمومی را اغنا نمایند تا شک یاشبهه ای پیش نیاید مثلا اینکه آقای پیرامون یا خود آقای فرجی در حد مقدورات دلیل این کناره گیری را صادقانه توضیح دهند و بعد هم رزومه و سوابق و توانایی های ریاست جدید را به اطلاع مردم ورزشدوست برسانند و بدینصورت راه را بر گمانه زنی های بی ربط ببندن.د

  4. تا حالا هميشه اينجوري بوده نيروهاي لايق بومي را فداي مصالح خودشون مي كنن… مهندس نگران نباش گپس نيكنن.

  5. آقاي پيرامون حواست باشه داري بازي مي خوري ها…

  6. مهندس فرجی برای همه مردم مسجدسلیمان شناخته شده و شریف است وعملکردش سال گذشته مشخص بود.

  7. ما به نیروهای غیر بومی برای پست هایمان عادت کردیم.سرپرستی که مزایایی ندارد جز دردسر.ولی اخرش ماه پشت ابر نمی ماند

  8. آقايون حالا ببينيد كي گفتم آخرش مي بينيد اينجا هم پاي يك طايفه خاص در ميون است اون هم از طرف آقاي … مي گيد نه بنشينيد و ببينيد…

  9. آقاي مهندس فرجي سال گذشته همه حواشي را خوابوند…

  10. آقاي پيرامون شما اگه راست ميگي افرادبي كفايتي را كه درپست هاي مختلف تكيه زدند و انگار ارث پدريشان است را بركنارميكرديد نه مهندس فرجي كه ازاساتيد محترم دانشگاه و بچ ههمين شهرميباشد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.