• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
3

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان:
آخرین وضعیت آلایندگی در مسجدسلیمان و برگزاری مسابقه نفت و ایرانجوان

  • کد خبر : 32121
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

علی بلدی:اکیپ صدا و سیما در مسجدسلیمان مستقر است فریبرز محمودزاده: با استعلامات انجام شده احتمال برگزاری این مسابقه بسیار بالاست اما منتظر نظر نهایی ناظر این مسابقه خواهیم ماند رییس هواشناسی مسجدسلیمان: غلظت آلایندگی ها رو به کاهش است دید افقی از ۱۰۰ متر به ۲۵۰۰ متر رسیده است باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در […]

علی بلدی:اکیپ صدا و سیما در مسجدسلیمان مستقر است

فریبرز محمودزاده: با استعلامات انجام شده احتمال برگزاری این مسابقه بسیار بالاست اما منتظر نظر نهایی ناظر این مسابقه خواهیم ماند

رییس هواشناسی مسجدسلیمان: غلظت آلایندگی ها رو به کاهش است دید افقی از ۱۰۰ متر به ۲۵۰۰ متر رسیده است

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در صورت تایید ناظر مسابقه تیم های نفت مسجدسلیمان– ایرانجوان بوشهر این بازی به صورت مستقیم از صدا و سیمای مرکز خوزستان پخش خواهد شد. علی بلدی خبرنگار صدا و سیمای مرکز خوزستان و فوتبال۱ در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: تیم صدا و سیما که به دستور مدیرکل محترم مرکز خوزستان از روز گذشته وارد مسجدسلیمان شده بود همچنان در شهرستان مستقر است و در صورت تایید ناظر بازی آمادگی پخش این مسابقه به صورت مستقیم وجود دارد.

بلدی ادامه داد: در تماس با فریبرز محمود زاده مسئول لیگ دسته اول فوتبال کشور ایشان اعلام کردند با استعلامات انجام شده احتمال برگزاری این مسابقه بسیار بالاست اما در نهایت منتظر نظر نهایی ناظر این مسابقه خواهیم ماند.

علیرضا اسدی رییس اداره هواشناسی شهرستان مسجدسلیمان نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: غلظت آلایندگی در روز گذشته حدوداً ۱۵۰۰ بود که تا این لحظه حدودا به ۱۱۷۰میکروگرم رسیده و همچنان رو به کاهش است و این انتظار می رود که تا ساعات آینده شاهد کاهش بیشتر آلایندگی ها باشیم. وی ادامه داد:دید افقی روز گذشته ۱۰۰ متر بود که امروز با توجه به فرونشینی ذرات به ۲۵۰۰ متر رسیده است که انتظار می رود همچنان وضعیت بهتر شود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان قرار است جواد خلیفه سلطان ناظر این بازی پس از بازدید میدانی در جلسه ساعت ۱۲ امروز نظر قطعی خود را در ارتباط با برگزاری بازی نفت و ایرانجوان اعلام کند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32121

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.