• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
2

با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و موافقت مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان:
بازی های تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ دسته اول کشور به صورت مستقیم از سیمای خوزستان پخش می شوند

  • کد خبر : 32058
  • ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بازی های تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ دسته اول کشور به صورت مستقیم از شبکه استانی سیمای خوزستان پخش خواهد شد. علی بلدی خبرنگار واحد مرکزی خبر مرکز خوزستان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: با تلاش  علی عسگر ظاهری نماینده محترم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بازی های تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ دسته اول کشور به صورت مستقیم از شبکه استانی سیمای خوزستان پخش خواهد شد. علی بلدی خبرنگار واحد مرکزی خبر مرکز خوزستان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: با تلاش  علی عسگر ظاهری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و موافقت دکتر رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان بازی های حساس نیم فصل دوم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در مسجدسلیمان برگزار می شوند به صورت مستقیم از شبکه استانی خوزستان به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان هم اکنون از ۱۹ بازی با ۴۲ امتیار صدر نشین مسابقات دسته اول لیگ کشور می باشد و هواداران پرشور این تیم بسیار امیدوارند امسال برای دومین بار این تیم به لیگ برتر صعود کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.