• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

سرمربی نفت مسجدسلیمان:
در بازی با صبا بیشتر از تمام مسابقات فصل اذیت شدم/ برای صعود به لیگ برتر کار سختی در پیش داریم/ فکر می‌کنم تیمی که ۶۹ امتیاز بگیرد صعودش به لیگ برتر را قطعی می‌کند

  • کد خبر : 32047
  • ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان پس از پیروزی دو بر یک مقابل صبای قم اظهار داشت: بازی خوبی برای ما نبود هر چند که در این بازی پیروز شدیم اما متأسفانه بازیکنان ما تمرکز لازم را برای این مسابقه نداشتند و در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم ضمن این که به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان پس از پیروزی دو بر یک مقابل صبای قم اظهار داشت: بازی خوبی برای ما نبود هر چند که در این بازی پیروز شدیم اما متأسفانه بازیکنان ما تمرکز لازم را برای این مسابقه نداشتند و در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم ضمن این که به حریف هم فرصت دادیم که اذیت‌مان کند. شاید بهتر است بگویم مردیم تا صبا را بردیم.

وی افزود: با توجه به این که صبا در جدول لیگ شرایط خوبی نداشت ما باید مقابل این تیم بهتر از این بازی می‌کردیم و راحت‌تر پیروز می‌شدیم. شاید دست کم گرفتن حریف از سوی بازیکنان باعث شد تا در این بازی سخت پیروز شویم. باور کنید در این بازی بیشتر از تمام مسابقات فصل اذیت شدم و زیاد حرص خوردم تا به پیروزی رسیدیم.

فکری با انتقاد از بازیکنان تیمش اظهار داشت: هنوز هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است راه زیادی تا پایان فصل داریم. نباید در بازی با حریفان کوتاهی کنیم فقط خوشحالم که در این بازی سه امتیاز را گرفتیم. تیم‌هایی که در پایین جدول هستند کار ما را سخت‌تر می‌کنند اما بازیکنان ما باید حرفه‌ای فکر و رفتار کنند و تمرکز خوبی در مسابقات داشته باشند. برای رسیدن به قهرمانی کار سختی در پیش داریم. فقط زمانی می‌توانیم جشن بگیریم که از صعودمان به لیگ برتر مطمئن شده باشیم در این غیر صورت فعلاً نباید شادمانی کنیم تا پایان فصل راه زیادی باقی مانده است.

وی در مورد این که با چند امتیاز صعود تیمش به لیگ برتر قطعی می‌شود، گفت: فکر می‌کنم تیمی که ۶۹ امتیاز بگیرد صعودش به لیگ برتر را قطعی می‌کند و ما اکنون فقط ۴۲ امتیاز داریم و باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.