• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
4

بخشدار چلو شهرستان اندیکا گفت:
احداث جاده دسترسی و پایان انتظار دیرینه اهالی روستای تنگسنان اندیکا

  • کد خبر : 32044
  • ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- احداث جاده دسترسی انتظار دیرینه اهالی روستای تنگسنان در بخش چلو شهرستان اندیکا را پایان بخشید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان بخشدار چلو شهرستان اندیکا گفت: این جاده با پیگیری علی عسگر ظاهری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مسوولان شهرستان، به طول چهار کیلومتر توسط […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- احداث جاده دسترسی انتظار دیرینه اهالی روستای تنگسنان در بخش چلو شهرستان اندیکا را پایان بخشید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان بخشدار چلو شهرستان اندیکا گفت: این جاده با پیگیری علی عسگر ظاهری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مسوولان شهرستان، به طول چهار کیلومتر توسط شرکت بهره برداری از نفت و گاز مسجدسلیمان مسیرشکافی شده است.

سعید بلدی افزود: با توجه به این که این جاده از منطقه حفاظت شده شیرین بهار عبور می کند مجوز احداث آن از سازمان محیط زیست کشور اخذ شده است. وی ادامه داد: احداث این جاده دسترسی خوشحالی مردم را به دنبال داشته و خوشبختانه در این مسیر شکافی یک اصله درخت هم قطع نشده است.

روستای تنگسنان در بخش چلو شهرستان اندیکا دارای ۳۰ خانوار و ۱۵۰ نفر جمعیت است که بیشتر آنان کشاورز و دامدار هستند. جاده دسترسی پیشین این روستا به دلیل عبور از تالاب شیرین بهار با اولین بارش پاییزی مسدود می شد و اهالی تا اواخر خرداد سال آینده منتظر می ماندند تا آب تالاب خشک و مسیر ارتباطی باز شود.

بدرپرس

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.