• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

نفت به سختی از سد صبای قم گذشت/نفت مسجدسلیمان۲ صبای قم ۱

  • کد خبر : 32041
  • ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ یوسف خدامرادی: هفته نوزدهم لیگ یک – استادیوم شهید بهنام محمدی/ یکشنبه ۲۴ دی ماه ۹۶ – ساعت: ۱۴/ نفت مسجدسلیمان ۲ – صبای قم ۱ گل: حسین دوستدار (۲۸)، مجید ایوبی (۸۸) – ابراهیم لطفی (۷۸) داور: امیر عرب براقی/ کمک داوران: جواد قنبریان و مهدی صناعی اخطار: علی گودرزی، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ یوسف خدامرادی: هفته نوزدهم لیگ یک – استادیوم شهید بهنام محمدی/ یکشنبه ۲۴ دی ماه ۹۶ – ساعت: ۱۴/
نفت مسجدسلیمان ۲ – صبای قم ۱
گل: حسین دوستدار (۲۸)، مجید ایوبی (۸۸) – ابراهیم لطفی (۷۸)
داور: امیر عرب براقی/ کمک داوران: جواد قنبریان و مهدی صناعی
اخطار: علی گودرزی، عباس عسکری (نفت) – حمیدرضا پاکیزه (صبا)
تماشاگر: پنج هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، مجید ایوبی، سعید غلامعلی بیگی، علی گودرزی، میلاد خدایی، حمید نعمتی، صادق صادقی (۶۸- پیمان میری)، احمد داودی، حسین دوستدار، میلاد میداودی (۶۰- محمد میری) و عباس عسکری (۵۹- اکبر آفاقی)

سرمربی: محمود فکری

صبای قم: محمدامین میرداداشی، سید مجتبی مبینی‌پور، ابراهیم لطفی، علی غلامرضایی، اسامه کاویانپور، محمد عرب‌خراسانی، مسعود ابرقویی (۸۴- میلاد آبادی)، عرفان بادی، جهانگیر عسگری، حمیدرضا پاکیزه (۷۰- رضا شکری) و سجاد کرمان (۶۶-میثم شیردل)

خلاصه بازی

تیم نفت مسجدسلیمان با یکگل دیرهنگام پیروزی ۲ بر یک مقابل صبای قم را جشن گرفت.

نفت مسجدسلیمان در نیمه اول بازی تهاجمی را به نمایش گذاشت و از همان ابتدای بازی در پی گشودن دروازه‌ی صبای قم و رسیدن به سه امتیاز خانگی بود. نفتی‌ها با تکیه بر حرکات تهاجمی میداودی، عسکری، داودی و دوستدار به خط دفاعی صبای قم فشار وارد می‌آورد و راه‌های مختلف را برای رسیدن به گل امتحان می‌کرد.

در دقیقه ۱۵ ضربه عباس عسکری را میرداداشی دروازه‌بان صبای قم مهار کرد و در دقیقه ۱۷ ضربه سر عسکری در پی کرنر ارسالی میداودی از کنار دروازه تیم میهمان به خارج رفت. پس از اینکه ضربه سر شیرجه‌ای حمید نعمتی از ارسال میداودی به بیرون زده شد، نفتی‌ها در دقیقه ۲۸ روی حرکت میداودی و ضربه تمام کننده حسین دوستدار دروازه صبای قم را فرو ریختند تا شادی سکوهای ورزشگاه را فرا بگیرد.

میلاد میداودی در دقیقه ۳۵ فرصت زدن گل دوم را داشت که شوت زمینی وی از کنار دروازه صبای قم عبور کرد و نیمه نخست که با برتری نفت مسجدسلیمان همراه بود، با یک گل به نفع این تیم تمام شود.

در نیمه دوم، روند بازی تغییر پیدا کرد. بازیکنان صبای قم برای زدن گل مساوی از لاک دفاعی خارج شدند و یاران نفت با استرس بازی را دنبال می‌کردند تا از تک گل زده دفاع کنند. محمود فکری هم با خارج کردن مهاجمان باتجربه‌اش سعی در حفظ نتیجه داشت.

تلاش تیم صبای قم در دقیقه ۷۸ نتیجه داد و این تیم با استفاده از یک ضربه شروع مجدد به گل تساوی رسید، اما این گل پایان کار نبود و نفتی‌ها در دقیقه ۸۸ با ضربه سر مجید ایوبی موفق به زدن گل دوم شدند تا نوار تساوی‌های زردپوشان قطع شود و این تیم با ۴۲ امتیاز به صدرنشینی در لیگ یک ادامه دهد.

در لیست تیم صبای قم، نام سه بازیکن ذخیره قرار گرفته و نام سرمربی نیز درج نشده بود. وحید نایینی سرپرست تیم صبای قم از کنار زمین نکات فنی را به بازیکنان این تیم گوشزد می‌کرد.

شرح گل ها:

۱-۰ (نفت): میلاد میداودی پا به توپ به درون محوطه جریمه صبای قم پیشروی کرد و پس از جا گذاشتن مدافع حریف یک پاس عرضی برای حسین دوستدار فرستاد تا این بازیکن با ضربه‌ای محکم توپ را به تور دروازه صبای قم بدوزد.

۱-۱ (صبا): جهانگیر عسکری از یک ضربه شروع مجدد توپ بلندی را به درون محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان فرستاد و ابراهیم لطفی با استفاده از غفلت خط دفاعی و دروازه‌بان میزبان با ضربه سر دروازه زردپوشان را گشود.

۲۱- (نفت): در پی ارسال توپ به محوطه جریمه صبای قم، چند ضربه بین بازیکنان ردوبدل شد تا در نهایت پرواز بلند مجید ایوبی و ضربه سر این بازیکن دروازه حریف را فرو ریخت و گل پیروزی بخش نفت را رقم زد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام و خسته نباشد خدمت مجموعه نفت. خصوصا سرمربی ساعی و بازیکنان متعصب با گل سرسبد بچه های مسجدسلیمان میلادخان میداودی، برای همه شما آرزوی فتح لیگ و ورود به لیگ برتر رو دارم. ممنون از اینکه دل مردم مسجد سلیمان رو شاد نگه میدارید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.