• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
0

مدير منابع انساني شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان عنوان كرد:
اهتمام جدی نفت به گسترش فرهنگ ورزش در سطح جامعه

  • کد خبر : 31994
  • ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از اهتمام جدی این شرکت به گسترش فرهنگ ورزش در سطح جامعه خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهران نصیریان دوست با اعلام این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از اهتمام جدی این شرکت به گسترش فرهنگ ورزش در سطح جامعه خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهران نصیریان دوست با اعلام این خبر اظهار داشت : هم اکنون بیش از ۶۲۰۰ نفر در رشته ها و تیم های مختلف ورزشی این شرکت فعالیت می کنند که بیشتر آنها را شهروندان و افراد غیرشرکتی تشکیل می دهند. وی با بیان این که هم اکنون ۲۸ رشته ی فعال ورزشی در این شرکت وجود دارد افزود : از این تعداد ، آقایان در ۱۷ رشته ورزشی و بانوان نیز در ۱۱ رشته ورزشی فعالیت می نمایند. وی تصریح کرد : این فعالیت ها در رده های سنی مختلف از نونهالان تا بزرگسالان و رشته های مختلف ورزش همگانی و قهرمانی و حضور در لیگ های مختلف استانی ، منطقه ای و کشوری انجام می شود. نصیریان دوست ادامه داد: با توجه به تأکید مهندس عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مهندس ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص گسترش فرهنگ ورزش و ترویج روحیه نشاط و شادابی در سطح جامعه و همچنین عمل به مسئولیت های اجتماعی عموم شهروندان  می توانند از سالن ها ، اماکن و تجهیزات ورزشی این شرکت استفاده نمایند.

این مقام مسئول در حوزه ی منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص حمایت از سایر تیم های غیرنفتی نیز اظهار داشت: در چارچوب خط مشی عنوان شده ، در مواردی که به عملیات تولید و فعالیت های صنعتی این شرکت خللی وارد نکند از تیم های غیرشرکتی نیز با واگذاری سرویس های رفت و برگشت درون استانی – زمین تمرین و مسابقه – تجهیزات امانی و غیره حمایت کامل داشته و خواهیم داشت تا همه با هم بتوانیم در خصوص جذب نوجوانان و جوانان بسمت ورزش که موجب نشاط و شادابی جامعه و پرهیز از انحرافات می گردد نقشی موثر و مفید ایفا نماییم.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.