• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

آئین تجلیل از قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان تکواندو مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 31822
  • ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مراسم تجلیل و تقدیر از قهرمانان کشوری و استانی به همراه مربیان و پیشکسوتان تکواندو مسجدسلیمان در سالن سینمای هلال احمر برگزار شد. شاپور باقری رئیس هیات تکواندو شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مراسم تجلیل و تقدیر از قهرمانان کشوری و استانی به همراه مربیان و پیشکسوتان تکواندو مسجدسلیمان در سالن سینمای هلال احمر برگزار شد. شاپور باقری رئیس هیات تکواندو شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن عسگری آیین تجلیل و تقدیر از قهرمانان کشوری و استانی همچنین مربیان و پیشکسوتان با حضور مردم شریف و ورزش دوست مسجدسلیمان و مسئولین شهرستانی و استانی برگزار شد باقری گفت: در این مراسم از روسای سنوات گذشته هیات تکواندو مسجدسلیمان تجلیل به عمل آمد. امیدوار جمالپور ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان نیز در سخنانی ضمن تقدیر از مجموعه هیئت تکواندو شهرستان مسجدسلیمان برای برگزاری این مراسم گفت: ورزش مسجدسلیمان از جایگاه بالایی در سطح استان برخوردار است. وی گفت: در تلاش هستیم با همت نماینده محترم مردم و مدیرکل ورزش استان کمبود امکانات در این شهرستان برطرف شود و نهایتاً در یک سال آینده تامین و تجهیز اماکن و سالن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان را شاهد باشیم.

ابراهیمم نصیری معاون مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان نیز با ابزار خوشحالی از حضور در جشن و تشکر از برگزاری جشن برزگ خانواده تکواندو گفت: باز سازی سالن های ورزش این شهرستان تا پایان سال ۹۷ انجام خواهد شد و این می تواند نویدی باشد برای مردم مسجدسلیمان. استاد محمد زاده دبیر هیئت تکواندو استان خوزستان نیز ضمن آرزوی موفقیت و راهیابی به سکو های قهرمانی و راهیابی به المپیک برای تکواندوکاران مسجدسلیمانی  از برگزاری این مراسم ابراز خوشحالی کرد.

لازم به ذکر است  جمعی از پیشکسوتان تکواندو و کاراته شهرستان از جمله اساتید: لهراسب مولایی، فرجام خجسته فر، داریوش فردیپور، محسن مظفری  و  سرهنگ    حسینی فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان، حمید حیدری ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و… برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.