• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
2

احسان قاضی:
در حال مذاکره با چند بازیکن جدید هستیم/ سلامت و دانش کادر فنی و در راس آن ها محمود فکری و حمایت های مسئولین نفت رمز موفقیت ما در نیم فصل اول بود

  • کد خبر : 31727
  • ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- احسان قاضی سرپرست و مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از جدایی شهاب زندی و بهرام احمدی دو بازیکن این تیم و مذاکره با چند بازیکن برای نیم فصل دوم لیگ لیگ ۱ کشور خبر داد. وی گفت: تمرینات ما زیر نظر محمود […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- احسان قاضی سرپرست و مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از جدایی شهاب زندی و بهرام احمدی دو بازیکن این تیم و مذاکره با چند بازیکن برای نیم فصل دوم لیگ لیگ ۱ کشور خبر داد. وی گفت: تمرینات ما زیر نظر محمود فکری از بیست و چهارم آذر آغاز شده است که امیدوارم با اضافه شدن چند بازیکن با کیفیت دیگر بتوانیم با تیمی قوی تر نیم فصل دوم را آغاز کنیم. قاضی و امیدوارم تا قبل از آغاز مسابقات و پس از توافقات لازم آن‌ها را به خدمت بگیریم.

وی در ارتباط با این که تا آغاز نیم فصل دوم آیا بازی‌های تدارکاتی مدنظر کادر فنی قرار دارد یا خیر گفت: پیش از این یک بازی تدارکاتی با استقلال رامشیر انجام دادیم و مطمئناً برگزاری تعداد بیشتر بازی‌های تدارکاتی به آماده‌سازی تیم کمک خواهد کرد. قطعاً برنامه‌ریزی کادر فنی به‌صورتی خواهد بود که بازی‌های بیشتری انجام دهیم تا برای شروع نیم فصل دوم آماده شویم. بنابراین یک بازی دوستانه دیگر روز یکشنبه سوم ( فردا) در ماهشهر با تیم شهرداری این شهر انجام خواهیم داد. مربی نفت مسجدسلیمان دلیل اصلی موفقیت در نیم فصل اول را سلامت و دانش کادر فنی و در راس ان ها محمود فکری و تلاش و کوشش بازیکنان دانست و گفت: علاوه بر کادر فنی مدیران تیم زحمات زیادی ‌کشیده‌اند که جا دارد از حمایت های خوب آقایان هدایت یزدی، قباد ناصری، احمدپور، نصیریان تشکر کنم. همچنین از هواداران پرشور تیم نفت و مردم خوب مسجدسلیمان که در نیم فصل اول با تمام وجود ما را مورد حمایت خود قرار دادند تشکر و سپاسگزاری می نمایم.

لزوم همدلی تمام مسئولان شهری، مردم و اعضای فنی در نیم فصل دوم قطعاً به موفقیت بیشتر تیم و صعود به لیگ برتر کمک خواهد کرد و باعث خواهد شد بتوانیم نفت را به جایگاه اصلی خودش که صعود به لیگ برتر است برسانیم و با این کار باعث ایجاد شور و نشاط بین هواداران شویم.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.