• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

خوش قولی مدیران نفت مسجدسلیمان/ جمع پرداختی باشگاه نفت مسجدسلیمان تا پایان نیم فصل نخست به پنجاه درصد رسید

  • کد خبر : 31671
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیران نفت مسجدسلیمان ۱۵ درصد دیگر از قرارداد بازیکنان و کادرفنی این تیم را پرداخت کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان مدیران نفت مسجدسلیمان در زمان نقل و انتقالات ابتدای فصل با توجه به بودجه ای که برای این فصل خود در نظر گرفته بودند، شروع به مذاکره […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیران نفت مسجدسلیمان ۱۵ درصد دیگر از قرارداد بازیکنان و کادرفنی این تیم را پرداخت کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان مدیران نفت مسجدسلیمان در زمان نقل و انتقالات ابتدای فصل با توجه به بودجه ای که برای این فصل خود در نظر گرفته بودند، شروع به مذاکره و جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی خود کردند و توانستند با یک رقم معقول تیمی مدعی را روانه مسابقات کنند.

آنچه در این میان حائز اهمیت است، صداقت مدیران این باشگاه در زمان مذاکره برای امضا قرارداد با نفرات مورد نظرشان بود. آنطور که شنیده می شود، مدیران نفت در همان شروع مذاکره با پیشنهاد مبالغی که توان پرداختش را داشتند به بازیکنان و کادرفنی این قول را می دادند که تمام مبلغ مندرج در قراردادشان را کاملا به موقع دریافت خواهند کرد، که با ۱۵ درصدی که طی چند روز گذشته به حساب اعضای باشگاه واریز شد، مدیران نفت وعده خود را عملی کرده و جمع پرداختی باشگاه نفت مسجدسلیمان تا پایان نیم فصل نخست به پنجاه درصد رسید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.