• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
0

محسن رضايي در جمع دانش آموزان: جوانان مسجدسلیمان با اعتماد به نفس مسیر پیشرفت را طی کنند

  • کد خبر : 3154
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۹:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جوانان مسجدسلیمان باید پرانگیزه و با اعتماد به نفس مسیر پیشرفت را دنبال کنند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، محسن رضایی در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه رشد شهرستان مسجدسلیمان که با حضور جمعی از مسئولان شهری صورت گرفت سال تحصیلی جدید […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جوانان مسجدسلیمان باید پرانگیزه و با اعتماد به نفس مسیر پیشرفت را دنبال کنند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، محسن رضایی در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه رشد شهرستان مسجدسلیمان که با حضور جمعی از مسئولان شهری صورت گرفت سال تحصیلی جدید را تبریک گفت و اظهار کرد: شما آینده سازان، شهر، استان و کشور هستید و باید برای تحقق اهداف مدنظرتان گام‌های متعالی بردارید.

وی اضافه کرد: افتخار می‌کنم که فرزند این شهر هستم و سر همین کلاس‌ها در دبیرستان سینای این شهرستان درس خوانده‌ام.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: دانش آموزان اکثر شهرهای استان چون لالی، اندیکا، شوشتر و هفتکل در شهرستان مسجدسلیمان مقاطع تحصیلی را سپری کرده‌اند زیرا این منطقه در دورانی که بسیاری از شهرها کمبود امکانات داشتند دبیرستان داشت.

وی ادامه داد: خاطرات بسیار خوبی از میز و صندلی‌های مدارس مسجدسلیمان دارم و مطمئنا این روزهای خوب در آینده برای شما رقم می‌خورد.

رضایی با اشاره به سفر خود به این شهرستان گفت: از عمده اهداف سفرم به این منطقه، تشکر ویژه و قدردانی از مردم مسجدسلیمان است که در انتخابات اخیر به فرزند خود رای دادند.

وی همچنین عنوان کرد: مردم این شهرستان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند که از مهمترین آنها می‌توان به بیکاری پرداخت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود از جوانان خواست پرانگیزه و با اعتماد به نفس مسیر پیشرفت را دنبال کنند و گفت: مسجدسلیمان شهر نفتی و زرخیز است و باید با تلاش بیش از پیش مسئولان و همت جوانان به سوی رشد و شکوفایی سوق داده شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.