• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

دوره مربیگری درجه D فوتبال در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 3147
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶

برای اولین بار با حضور داریوش یزدی مدرس درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا ب دوره مربیگری درجه D فوتبال در مسجدسلیمان رگزار گردید. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دوره مربیگری درجه D کنفدارسیون فوتبال آسیا به مدت 5 روز با حضور داریوش یزدی مدرس درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا (سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان) و دبیران مرد […]

برای اولین بار با حضور داریوش یزدی مدرس درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا ب دوره مربیگری درجه D فوتبال در مسجدسلیمان رگزار گردید.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دوره مربیگری درجه D کنفدارسیون فوتبال آسیا به مدت 5 روز با حضور داریوش یزدی مدرس درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا (سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان) و دبیران مرد تربیت بدنی استان خوزستان، به میزبانی تربیت بدنی آموزش و پرورش مسجدسلیمان به صورت تئوری و عملی در زمین چمن مجموعه ورزشی دانش آموزان این مدیریت برگزار گردید.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، در مراسم افتتاحیه این دوره  قاسمی کارشناس تربیت بدنی، ضمن خیر مقدم به حاضرين در جلسه گفت: با توجه به پر طرفدار بودن این ورزش و وجود استعدادهای فراوان در شهرستان، همچنین نیاز تیم نفت مسجدسلیمان به بازیکنان بومی در رده های سنی مختلف، برگزاری این کلاس ضروری به نظر می رسید.

 وی با توجه به رایزنی های فراوان جهت برگزاری این کلاس بر استفاده کامل از این دوره و معلومات این مربی با سابقه تأکید نمود و برای شرکت کنندگان آرزوی موفقیت کرد.

 لازم به ذکر است هدف از برگزاری این دوره، افزایش سطح علمی و عملی و تخصصی کردن کار مربیان تربیت بدنی جهت ارتقاء کیفی ساعات ورزش دانش آموزان به خصوص در رشته جذاب فوتبال عنوان شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.