• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

تجهیز مدارس در مسجدسلیمان با همت نفتی ها

  • کد خبر : 31403
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در یک اقدام عام المنفعه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اقدام به تجهیز به تعدادی از مدارس این شهرستان نمود. مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام این خبر اظهار داشت: با درخواست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان بازدید مشترکی از تعدادی مدارس این شهرستان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در یک اقدام عام المنفعه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اقدام به تجهیز به تعدادی از مدارس این شهرستان نمود. مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام این خبر اظهار داشت: با درخواست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان بازدید مشترکی از تعدادی مدارس این شهرستان داشتیم و وضعیت فیزیکی آن ها را مورد بررسی قرار دادیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری ادامه داد: طی این بازدید با مشاهده ی وضعیت نابسامان مدارس شهرستان مقرر شد در چارچوب اقدامات عام المنفعه و عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت، اقداماتی در زمینه تعمیر ، مرمت و بهسازی مدارس با رعایت اولویت صورت گیرد.

وی افزود: همچنین مقرر شد تعدادی اقلام ازمایشگاهی و کتب مورد نیاز جهت تجهیز آزمایشگاه و کتابخانه مدارس توسط این شرکت تهیه و در جهت اعتلای سطح آموزش دانش آموزان در اختیار آنها قرار گیرد.

مهندس ناصری تصریح کرد: اصلاح سیستم فاضلاب، اصلاح سیستم روشنایی، بازدید و تعمیر وسایل خنک کننده ،تعمیر و مرمت دیوارها، رنگ آمیزی کلاس ها، تهیه تابلو وایت برد، تعویض شیشه درب ها و واگذاری مواد شوینده و ضدعفونی کننده از جمله خدماتی هستند که مقرر گردیده در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت و نیابتاً توسط این شرکت به تعدادی از مدارس شهرستان مسجدسلیمان انجام شود…

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.