• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

برگزاری نقد و بررسی کتاب حکمت عملی در بوستان سعدی در مسجدسلیمان + تصویر

  • کد خبر : 31260
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جلسه نقد و بررسی کتاب با عنوان نقد و بررسی کتاب حکمت عملی در بوستان سعدی اثر دکتر آزیتا قولی گله در سالن کتابخانه مرکزی برگزار گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ابتدای این آیین حسین مددی طراح و مجری این همایش، مقدماتی را در ارتباط با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جلسه نقد و بررسی کتاب با عنوان نقد و بررسی کتاب حکمت عملی در بوستان سعدی اثر دکتر آزیتا قولی گله در سالن کتابخانه مرکزی برگزار گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ابتدای این آیین حسین مددی طراح و مجری این همایش، مقدماتی را در ارتباط با ضرورت شناخت شخصیت های ادبی و فرهنگی برای تحکیم هویت و کیفیت خوب زندگی ارئه، و پس از آن آناهیتا باقری رییس کتابخانه های شهرستان مسجدسلیمان در سخنانی اظهار کرد: جلسات نقد و بررسی کتاب بیشتر برای تعیین مؤلفه‌ها و ضوابطی ست برای نقد و بررسی کتاب‌ها تا فضایی برای رشد و همیاری به وجود بیاید و از سوی دیگر کمکی به نویسنده و جامعه علمی باشد… دکتر آزیتا قولی گله نیز در سخنانی در ارتباط با محتوای کتاب خود سخنانی ایراد نمود.

در این آیین فرهنگی گروهی از فرهیختگان، نویسندگان و مشتاقان فرهنگ و ادب حضور داشتند. همچنین استاد کاووس غولی گله و سید اکبر موسوی به شعر خوانی پرداختند. جا دارد از زحمات پرسنل کتابخانه مرکزی ارشاد واقع در نمره چهل از جمله خانم فروغی مسئول کتابخانه ارشاد، آقای حموله کتابدار، خانم میرجانی معاونت کتابخانه، خانم کیانی کتابدار و آقای دارابپور تقدیر و تشکر نمود. در خاتمه این مراسم هدایایی از طرف رییس کتابخانه ها به پنج نفر از نویسندگان اهداء گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.