• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

در گفتگو با رییس اداره اوقاف مسجدسلیمان:
برنامه های دهه وقف در شهرستان مسجدسلیمان اعلام شد

  • کد خبر : 31162
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- همزمان با سراسر کشور برنامه های دهه وقف در شهرستان مسجدسلیمان اعلام شد. اسدالله رشیدی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ضمن تسلیت ایام ماههای محرم و صفر و همچنین پیاده روی عظیم و میلیونی اربعین حسینی و تقدیر و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- همزمان با سراسر کشور برنامه های دهه وقف در شهرستان مسجدسلیمان اعلام شد. اسدالله رشیدی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ضمن تسلیت ایام ماههای محرم و صفر و همچنین پیاده روی عظیم و میلیونی اربعین حسینی و تقدیر و تشکر از همه خادمین به زائرین حضرت امام حسین (ع) و همچنین تسلیت به مناسبت حادثه زلزله اخیر استان کرمانشاه و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز برنامه های دهه وقف را اعلام کرد.

رشیدی گفت: دهه وقف از روز ۲۵ آبان ماه همزمان با سراسر کشور و با نواخته شدن زنگ وقف در یکی از مدارس شهرستان و غبارروبی گلزار شهدای شهرستان در روز اول آغاز خواهد شد. برنامه هایی نظیر زنگ انشا، با موضوع وقف در مدارس و نشست تخصصی موضوع وقف با فرهنگیان محترم، مراسم شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)  و عیادت از بیماران در بیمارستان شهرستان، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در سین برنامه دهه وقف داریم.

رییس اداره اوقاف نشست تخصصی وقف با حضور بانوان و همچنین  حضور کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان را در انتقال خون و اهدا خون به زلزله زدگان استان کرمانشاه را از دیگر برنامه های این دهه عنوان کرد. وی گفت: از دیگر برنامه های طراحی  شده در دهه وقف می توان به دیدار با مسئولین و مدیران شهرستان، برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سطح  یکی از مساجد شهرستان، همایش وقف، تجلیل از خادمین افتخاری شهرستان، همایش پیاده روی با حضور پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی،مسابقه وقف، همچنین ایجاد نمایشگاه  وقف  در مصلا و حضور کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه در میعادگاه های نماز جمعه همچون هفته های قبل اشاره کرد.

رشیدی گفت: تنها انتظاری که از خیرین خوب شهرستان داریم این است که با کارشناسان اداره اوقاف و امور خیریه در ارتباط بوده و نسبت به نیاز سنجی افراد نیازمند شهرستان اقدام به وقف های مورد نیاز جامعه نموده تا بلکه بتوانیم با احیای این سنت حسنه در سطح شهرستان گام های خوبی جهت رفع محرومیت از جامعه خود برداریم.

ایشان با تقدیر از ائمه محترم جمعه و جماعت، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولین و مدیران شهرستان، اعضای هیئت ، خادمین مساجد و بقاع متبرکه شهرستان های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا که در طول این مدت همکاری صمیمانه با اداره اوقاف و امور خیریه داشته اند تقدیر و تشکر نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.