• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

دو انتصاب جدید در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

  • کد خبر : 31150
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– با حکم  مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز ۲ انتصاب جدید در این شرکت انجام شد . به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری مدیرعامل این شرکت طی احکام جداگانه ای داریوش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– با حکم  مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز ۲ انتصاب جدید در این شرکت انجام شد . به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری مدیرعامل این شرکت طی احکام جداگانه ای داریوش نجفی را به سمت رییس دفتر مدیرعامل و دبیرهیأت مدیره و مهندس مهرداد آقا بیگی را به سمت سرپرست مهندسی و ساختمان این شرکت منصوب کرد .

داریوش نجفی که به جای رسول احمدی عهده دار سمت رییس دفتر مدیرعامل و دبیرهیأت مدیره شده است ۴۳ سال سن و ۲۶ سال سابقه خدمت را در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان دارد . وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دانشجوی دکترای همین رشته است و پیش از در مدیریت منابع انسانی بعنوان کارشناس ارشد تأمین و تخصیص نیروی انسانی و مسئول تأمین و تخصیص نیروی انسانی انجام وظیفه نموده است .

مهندس مهرداد آقابیگی سرپرست مدیریت مهندسی و ساختمان نیز که جایگزین مهندس سیروس حیدری گردیده ۱۶ سال سابقه خدمت دارد و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مکانیک می باشد . وی پیش از این در سمت هایی از قبیل سرپرست پروژه های راه و تأسیسات نفت و گاز – عضو کمیته تعمیرات منازل – عضو نظام مشارکت – سرپرست اداره مهندسی و ساختمان – رییس پروژه های راه و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خدمت نموده است . وی همچنین عضو سازمان نظام مهندسی شهرستان و عضو علی البدل هیأت رییسه این سازمان و مدرس دانشگاه آزاد مسجدسلیمان نیز می باشد .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.