• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

دکتر شهرام ابراهیمی:
همه چیز برای راه اندازی دستگاه ام آری آی آماده است/ دانشجویان مجتمع آموزش عالی سلامت مسجدسلیمان با تعهد محل خدمت جذب شده اند

  • کد خبر : 30981
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دکتر شهرام ابراهیمی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از تکمیل ساختمان ام آری آی و پذیرش بیمار از حدود یک ماه آینده خبر داد. دکتر ابراهیمی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: یکی از دستگاه‌های تشخیصی در امور پزشکی دستگاه MRI است که باید مراحل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دکتر شهرام ابراهیمی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از تکمیل ساختمان ام آری آی و پذیرش بیمار از حدود یک ماه آینده خبر داد. دکتر ابراهیمی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: یکی از دستگاه‌های تشخیصی در امور پزشکی دستگاه MRI است که باید مراحل نصب آن به درستی طی شود چرا که حساسیت خاص خود را دارد.

وی با اشاره به این که محل جانمایی دستگاه MRI اتاقکی تشکیل شده از چوب، برگه‌های مسی و عایق پشم سنگ است، تصریح کرد: طی دو هفته تلاش شبانه روزی مهندسان خارجی و ایرانی خوشبختانه این کار انجام و همه چیز آماده است تا انشالله به محض ورود گروه دوم راه اندازی نهایی و پذیرش بیمار آغاز شود وی گفت: هماهنگی ها برای حضور آنان انجام و دو هفته پس از حضورشان استارت نهایی و پذیرش بیمار آغاز خواهد شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در ارتباط با مجتمع آموزش عالی سلامت به خبرنگار ما گفت: مجتمع عالی سلامت مسجدسلیمان یک شاخه از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور است که در دو رشته پرستاری و سلامت دهان و دندان پذیرش داشته ایم. وی ادامه داد:در رشته دهان و دندان با تعهد محل خدمت جذب دانشجو کرده ایم یعنی این که پس از فراغت از تحصیل آن ها جذب وزارتخانه خواهند شد و محل خدمت شان نیز از همین الان در مسجدسلیمان و روستاهای اطراف مشخص شده است. دکتر ابراهیمی ادامه داد: یکی از کمبودهای وزارت بهداشت و درمان در کشور خصوصاً در خوزستان کمبود پرستار مرد است که دو سوم از دانشجویان پرستاری ما را دانشجویان مرد تشکیل داده اند. همچنین در افق برنامه های مان اضافه کردن چند رشته جدید در این مجتمع و تبدیل آن از مجنمع عالی سلامت به دانشکده می باشد که امیدوارم با همکاری همه مسئولین ذیربط این اتفاق بیفتد. لازم به ذکر است حدود ۷۰ دانشجو در حال حاضر در مجتمع اموزش عالی مسجدسلیمان در حال حاضر تحصیل هستند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.