• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

محمود فكري:
از داور شکایت می‌کنیم! / تماشاگران دو تیم در این بازی عالی بودند/ خیلی ها از موفقیت نفت مسجدسلیمان ناراحت هستند و دست به هر کاری می زنند که مانع از موفقیت ما شوند

  • کد خبر : 30878
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه نتایج خوبی که در فصل جدید لیگ دسته یک کسب کرده، دیروز (چهارشنبه) توانست به نتیجه سه بر یک تیم شهرداری ماهشهر را شکست دهد تا به صدرنشینی‌اش در این رقابت‌ها ادامه دهد. این تیم هم اکنون با ۲۶ امتیاز و با سه امتیاز اختلاف […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه نتایج خوبی که در فصل جدید لیگ دسته یک کسب کرده، دیروز (چهارشنبه) توانست به نتیجه سه بر یک تیم شهرداری ماهشهر را شکست دهد تا به صدرنشینی‌اش در این رقابت‌ها ادامه دهد. این تیم هم اکنون با ۲۶ امتیاز و با سه امتیاز اختلاف نسبت به نساجی رده‌ دومی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم از سوی دو تیم شاهد بودیم و در هر دو نیمه نیز موقعیت های بسیاری روی دروازه ی دو تیم به وجود آمد.

او بیان کرد: ما در این بازی موفق شدیم سه گل به ثمر برسانیم و اگر بازیکنانم دقت بیشتری داشتند و همچنین ضعف داوری وجود نداشت، می توانستیم بیش از سه گل به حریف بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به حضور خوب تماشاگران در این بازی و بدون حاشیه بودن این دیدار، گفت: تماشاگران دو تیم در این بازی عالی بودند. البته در بین دو نیمه خبرهایی در برخی رسانه‌ها کار شد که بین تماشاگران دو تیم در نیمه اول درگیری ایجاد شده است و من نمی دانم این خبرهای کذب از کجا می‌آید. هواداران دو تیم تنها تشویق می کردند و هیچ مشکلی هم نبود. به نظر من برخی از چنین فضای خوبی ناراحت بودند که این گونه گفتند.

فکری در خصوص داوری این دیدار هم عنوان کرد: من در این دیدار از کنار زمین اخراج شدم. متاسفانه داور بازی را خراب کرد. ما مطمئنا شکایتی در این زمینه از تیم داوری و ناظر بازی تنظیم خواهیم کرد و به فدراسیون ارسال می کنیم و به صورت جدی نیز پیگیر شکایت خود خواهیم بود. امیدواریم که مسوولان مربوطه به آن توجه کنند، چرا که ما قبلا هم شکایتی از  باشگاه آلومینیوم اراک بابت آن فیلم کذایی داشتیم که هیچ اتفاقی نیفتاد. فکر می کنم که در خصوص شکایت فعلی نیز هیچ اتفاقی نخواهد افتاد ولی ما وظیفه مان را انجام می دهیم.

او در پایان عنوان کرد: خیلی ها از موفقیت نفت مسجدسلیمان ناراحت هستند و دست به هر کاری می زنند که مانع از موفقیت ما شوند ولی ما دست از تلاش بر نمی داریم و به صورت جدی کارمان را انجام می دهیم تا به آن چه می خواهیم برسیم.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.