• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
2

حجت الاسلام قندعلی:
با دو برابر ظرفیت سالهای گذشته به چذابه آمدیم /با تجهیز کامل لامردون بختیاری همه امکانات برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی در مرز فراهم است

  • کد خبر : 30798
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام علی قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از آغاز فعالیت لامردون بختیاری در مرز چذابه خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان وی با اعلام این خبر افزود: با همت همه ی علاقه مندان با ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت و آستان نورانی سید و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام علی قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از آغاز فعالیت لامردون بختیاری در مرز چذابه خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان وی با اعلام این خبر افزود: با همت همه ی علاقه مندان با ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت و آستان نورانی سید و سالار شهیدان از دو هفته پیش خادمان گمنام در حال آماده سازی موکب هستند و امسال با دو برابر ظرفیت سال های گذشته و ارسال امکانات و نذورات مردمی در مرز لامردون بختیاری را با آمادگی کامل جهت خدمت به زوار عزیز ایجاد کردیم.
وی خاطر نشان کرد؛لامردون ایل بختیاری سفره سخاوت ایل بزرگ بختیاری است که به نمایندگی از همه ی شهرهای بختیاری نشین در مرز چذابه از سالها پیش گسترده شده وهر سال با همت مردم ولایت مدار امکانات بهتر و خدمت رسانی بیشتری انجام خواهد شد.
وی در خصوص تفاوت موکب امسال با سال های گذشته خاطرنشان کرد: با هم فکری خادمان گمنام سید الشهداء طرح های فرهنگی گسترده ای از طریق لامردون درطول سال ارائه خواهد شد و به همت حامیان این موکب پس از ازاربعین حسینی به تعدادی از زوج های جوانی که امسال عازم کربلای معلی در اربعین بوده اند و پس از ماه صفر زندگی خود را آغاز خواهند کرد جهیزیه هایی تهیه و تقدیم خواهد شد.
وی در پایان افزود: امکانات رفاهی شامل چندین چشمه حمام سرویس بهداشتی آشپزخانه مجهز سردخانه وخوابگاه جهت اسکان فراهم شده ک امسال موکب بمدت دو روز بعد از اربعین نیز در مرز مستقر خواهد بود تا از زوار عزیز در حین بازگشت پذیرایی کامل انجام شود. وی در خصوص قانونی بودن سفر به عتبات عالیات متذکر شد همشهریان عزیز حتما با مدارک کامل و تهیه ویزا (گذرنامه و پاسپورت) از مرزها خارج شوند و هرگز با نداشتن مدارک عازم مرز نشوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.