• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

آغاز فعالیت هیات اجتماعیه بختیاری
هیاری، اتحاد و همدلی چهار و هفت برای توسعه بختیاری

  • کد خبر : 30505
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هیات اجتماعیه بختیاری فعالیت خود را آغاز کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این هیات با برگزاری اولین جلسه با حضور هیات موسس کار خود در مسجدسلیمان را آغازنمود. محمدرضا مکوندی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: عدم انسجام و یکپارچگی در سطح کلان قوم پرافتخار بختیاری همواره […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هیات اجتماعیه بختیاری فعالیت خود را آغاز کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این هیات با برگزاری اولین جلسه با حضور هیات موسس کار خود در مسجدسلیمان را آغازنمود.

محمدرضا مکوندی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: عدم انسجام و یکپارچگی در سطح کلان قوم پرافتخار بختیاری همواره حلقه مفقوده ای محسوب می شود که جهت توسعه فرهنگی؛ اجتماعی و اقتصادی در قوم بختیاری نیاز به حضور و اتفاق نظر فعالان، فرهیختگان و دلسوزان این قوم است.

وی افزود: بعد از مطالعات و بررسی فراوان و تجارب حاصل از برگزاری موفق کنگره ملی شهید علیمردان خان و دیدار با مقام معظم رهبری و تاکید ایشان برقویت جنبه های مثبت و کارآمد در قوم پرافتخار بختیاری در سال ۹۳ تصمیم به انجام ادامه کار در قالب یک تشکیلات گرفته شد بر همین اساس تشکل ( هیات اجتماعیه بختیاری) به عنوان یکی از تشکل های شاخص در بختیاری در هشتاد سال پیش با حضور بزرگان و دلسوزان این قوم کهن توسط شهید علیمردا خان بوده که اکنون محددا احیا و فعالیت خود را در سطح مناطق بختیاری آغاز خواهدکرد.

وی ضمن دعوت از کلیه فرهیختگان، هنرمندان، نخبگان و فعالان ایلی برای عضویت در کارگروههای (هیات اجتماعیه)گفت: این هیات یک مجلس مشورتی درون قومی است که ضمن دفاع از هویت درخشان قوم بختیاری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و تهیه طرح ها و برنامه ها با هدف فقرزدایی از مناطق بختیاری فعالیت خواهدکرد و یقینا دشواری های فراوانی پیش روی ( هیات اجتماعیه است ولی با علاقمندی و عزم جزمی که در هیات موسس) است امیدواریم با پشتوانه قوی ناشی از حمایت همتباران این هیات در پیشبرد اهداف خود موفق باشد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.