• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

شرکت های صنعتی و تولیدی مسجدسلیمان که در آلایندگی منطقه نقش دارند دولت را در تحقق موضوعات محیط زیستی یاری نمایند

  • کد خبر : 30501
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- زمان تبلیغات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ؛ فرصتی بود تا نامزدهای پست ریاست جمهوری نسبت به معرفی و ارایه برنامه ها و راهکارهای دولت مد نظرشان به عموم هموطنانمان در سراسر کشور اقدام نمایند. دکتر سید حسن روحانی که تجربه یک دوره چهارساله به عنوان رئیس جمهور را در کارنامه خود […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- زمان تبلیغات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ؛ فرصتی بود تا نامزدهای پست ریاست جمهوری نسبت به معرفی و ارایه برنامه ها و راهکارهای دولت مد نظرشان به عموم هموطنانمان در سراسر کشور اقدام نمایند.

دکتر سید حسن روحانی که تجربه یک دوره چهارساله به عنوان رئیس جمهور را در کارنامه خود داشت، نیز به عنوان نامزد مورد حمایت اقشار و طیف های مختلف مردمی و جبهه اصلاحات وارد این رقابت انتخاباتی گردید.ایشان در استان حماسه و مقاومت دو موضوع اشتغال زایی و محیط زیست را که خواسته مردم این استان شهیدپرور بود در اولویت کاری دولت خویش معرفی نمود.

در پایان روز انتخابات و شمارش آرا؛ دکتر روحانی توانست با کسب اکثریت آرای مردمی پیروز این دوره انتخاباتی گردد.برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی HSEE در مهرماه سال ۱۳۹۶ در محل نمایشگاههای بین المللی خوزستان اولین‌گام‌ از تحقق وعده ها و شعارهای انتخاباتی دولت و ایجاد چشم اندازی جدید پیرامون مسایل محیط زیست در این استان زرخیز بود.

نمایشگاه که با حمایت و مشارکت، وزارت کشور، استانداری خوزستان، وزارت صنعت معدن و تجارت، دانشکده علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ،شهرک های صنعتی استان خوزستان، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان حفاظت محیط زیست در اهواز برگزار گردید. این‌نمایشگاه از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۸ مهرماه میزبان عموم علاقمندان و بازدیدکنندگان بسیاری بود. فرشاد خدادادیان طاغونک (مشاور فرماندار شهرستان مسجدسلیمان در حوزه محیط زیست ) در روز اختتامیه در محل نمایشگاه حضور پیدا نمود و طی بازدید از غرفه های مختلف با تنی چند از کارشناسان حاضر در نمایشگاه به گفتگو پرداخت.

ایشان ضمن تشکر و قدردانی از تمامی دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه، لزوم برگزاری چنین نمایشگاههایی در استان و سراسر کشور را یادآور شدند. این کارشناس ارشد محیط زیست اظهار امیدواری نمود که نتایج برپایی چنین نمایشگاههایی در ایجاد چشم اندازی جدید و توجه عموم نسبت به موضوعات محیط زیست، انرژی، ایمنی و بهداشت موثر قرار خواهد گرفت.وی در پایان با اظهار تاسف از عدم حضور تعدادی از شرکت های صنعتی و تولیدی واقع در شهرستان مسجدسلیمان که خود در آلایندگی منطقه نقش به سزایی دارند از مدیران و سرپرستان این شرکت ها درخواست نمود تا با استفاده از این فرصت ها علاوه بر بروزرسانی دانش و امکانات مورد استفاده خود در زمینه های ایمنی، بهداشت و انرژی، دولت را نیز در تحقق موضوعات محیط زیستی یاری نمایند.ایشان همچنین خواستار همکاری و برنامه ریزی و فراهم نمودن بستری مناسب از سوی دستگاههای دولتی شهرستان با شرکت ها صنعتی، تولیدی و سازمان های مختلف جهت حضور مستقیم در چنین نمایشگاههایی گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.