• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

محمود فکری:
برخی ها دوست ندارند نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر صعود کند/ هنوز استعفا نداده‌ام اما ساکم را جمع کرده و به تهران بازگشتم/ یکی دیگر از کسانی که به من توهین می کند در وی آی پی می نشیند /

  • کد خبر : 30478
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هنوز از مسئولیتم استعفا نداده‌ام اما اگر شرایط تغییر نکند علیرغم میل باطنی مسجدسلیمان را ترک خواهم کرد. سرمربی نفت مسجد سلیمان در پایان خاطرنشان کرد: انتظارم از مسئولان این است که به خاطر من  نه اما برای موفقیت نفت مسجد سلیمان و حضور این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هنوز از مسئولیتم استعفا نداده‌ام اما اگر شرایط تغییر نکند علیرغم میل باطنی مسجدسلیمان را ترک خواهم کرد. سرمربی نفت مسجد سلیمان در پایان خاطرنشان کرد: انتظارم از مسئولان این است که به خاطر من  نه اما برای موفقیت نفت مسجد سلیمان و حضور این تیم در لیگ برتر مشکلات را برطرف و شرایطی را بوجود بیاورند که این تیم با آرامش به کارش ادامه داده و انشاالله درپایان فصل به لیگ برتر صعود کنند.

وی تاکید کرد: می خواهم قبل از گفتن مشکلات از مردم خونگرم و دوست داشتنی مسجدسلیمان عذرخواهی کنم. آن ها تحت هر شرایطی از من حمایت کردند و با پشتوانه آن ها در حال حاضر صدر جدول لیگ هستیم اما متاسفانه برخی ها انگار دوست ندارند مسجد سلیمان به لیگ برتر صعود کند و هر روز برای من حاشیه سازی می کنند. سرمربی نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: اختلاف تیم ما که صدرنشین هستیم با تیم پنجم یک امتیاز است اما نمی دانم چرا حالا که صدرنشین هستیم به ما توهین می کنند و دلیل آن را هنوز متوجه نشده ام.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است کسی جانشین شما شود که چنین رفتاری با شما می‌شود، ادامه داد: از این موضوع بی اطلاعم و نمی دانم کسی جانشین من شود که خود از آن بی خبر هستم. من در این مدت تمام تلاشم را برای موفقیت تیم به کار بستم اما متاسفانه پشتیبانی لازم صورت نگرفته و حالا برخی می خواهند محمود فکری را مقصر همه چیز قلمداد کرده و توپ را به زمین من بیاندازند. به من بی احترامی می کنند، در ورزشگاه توهین می کنند و انتظار هم دارند که تمرکز من و بازیکنانم به هم نریزد و بازی خوبی از خود ارائه دهیم.

فکری همچنین افزود: ما هنوز لباس گرم نداریم و اگر بخواهیم به شهرهای سردسیر رفته و بازی هایمان را برگزار کنیم آیا می‌شود با پیراهن آستین کوتاه بازی کرد. ما هنوز توپ برای تمرین کردن به تعداد کافی نداریم. مشکلات ما زیاد است و با همین شرایط سخت صدرنشین جدول هستیم اما نمی دانم چرا برخی ها از ما حمایت نمی کنند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا مدیرعامل باشگاه قول همکاری لازم را به شما داه است یا خیر، گفت: این باشگاه زیر نظر شرکت نفت و مدیرعامل آن جناب یزدی است. او قرار است با مسئولین صحبت کند تا امکانات لازم در اختیار ما قرار بگیرد اما متاسفانه هنوز اتفاقی نیفتاده است. ما در صدر جدول لیگ هستیم. یکی از لیدرهای تیم به ما توهین می کند و فردا باشگاه با او قرارداد برای تشویق تیم می بندند.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از کسانی که به من توهین می کند در وی آی پی می نشیند و من نمی دانم چرا چنین رفتاری با خاطیان می‌شود؟ در این چند وقت خیلی ها چوب لای چرخ ما گذاشتند اما ما سکوت کردیم و به عشق مردم مسجدسلیمان تمرکزمان را برای پیروزی در بازیها گذاشتیم که به حق مردم هم از ما حمایت کردند و من همیشه قدردان و ممنون آنها هستم.

فکری در پاسخ به این سئوال که آیا با این شرایط در نفت خواهید ما یا خیر، افزود: من به تهران بازگشته ام و قرار است مسئولان مشکلات را حل کنند. ما نیمی از امکاناتی که تیم هایی چون اکسین البرز، نساجی قائم شهر و گل گهر سیرجان داشته اند را نداریم ولی با همین امکانات اندک در صدرجدول هستیم و اگر شرایط مساعد نباشد اعتقاد دارم بازگشتم به مسجدسلیمان تاثیری نخواهد داشت.

محمود فکری در خصوص مشکلات به وجود آمده در این تیم و استعفایش گفت: هنوز استعفا نداده‌ام اما ساکم را جمع کرده و به تهران بازگشتم. مشکلات در نفت زیاد شده است و امیدوارم مسئولین این تیم این معضلات را برطرف کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. من یکی از کسانی هستم که سه ساله تمام.. همه بازی های تیم نفت رو به استادیوم شهید بهنام محمدی اومدم. به جرات میگم بعد سه سال واقعا داریم از بازی های این تیم لذت میبریم. حتی بازی با گسترش فولاد ک منجر به حذف تیم از جام حذفی شد.. بازی چند روز پیش با ملوان هم ک واقعا فوق العاده بود.. شانس اگ باهامون یار بود حداقل پنج گل میزدیم..
    از مسولین خواهش میکنم.. التماس میکنم.. تو رو به خدا اجازه ندید آقای فکری از تیم بره… ما همه دلخوشی مون ایشونه..
    خودم پرسپولیسی دو آتیشه هستم و آقای فکری تنها استقلالی هستن که اونو از صمیم قلب دوست دارم… تمام این موفقیت های امسال نفت اول از همه به خاطر آقای فکریه… تو رو خدا هرجور شده نگهش دارید..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.