• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

به مناسبت هفته نیروی انتظامی:
رییس دانشگاه پیام نور، بخشداران مرکزی، گلگیر و عنبر با اهداء گل از زحمات فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی مسجدسلیمان تقدیر کردند+ تصاویر

  • کد خبر : 30425
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به مناسبت هفته نیروی انتظامی بخشداران مرکزی، گلگیر و عنبر همچنین رییس و اساتید دانشگاه پیام نور شهرستان مسجدسلیمان با حضور در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی با اهدای گل از زحمات فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی تقدیر کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حجت الاسلام ظاهری رییس دانشگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به مناسبت هفته نیروی انتظامی بخشداران مرکزی، گلگیر و عنبر همچنین رییس و اساتید دانشگاه پیام نور شهرستان مسجدسلیمان با حضور در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی با اهدای گل از زحمات فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی تقدیر کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حجت الاسلام ظاهری رییس دانشگاه پیام نور دزر سخنانی اظهار کرد: از برترین عبادات جهاد است و برای نیروهای نظامی و انتظامی باب جهاد همیشه باز است. وی ادامه داد: نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای ارزنده ای را انجام داده است و بخش عظیمی از امنیت حال حاضر کشور مرهون خدمات نیروی انتظامی می باشد. وی با تقدیر از زحمات سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: دانشگاه پیام نور این آمادگی را دارد که در کارهای علمی پژوهشی،و هر نوع تحقیقاتی که به ارتقاء امنیت شهرستان کمک کند با نیروی انتظامی همکاری کند چرا که بخش عظیمی از گره ها و معضلات اجتماعی احتیاج با فرهنگ سازی دارد.

نواب خراسانی بخشدا مرکزی نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: این روز را به تلاشگران در مجموعه بزرگ نیروی انتظامی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مظهر اقتدار نظام نامیده شده اند تبریک عرض نموده وی ادامه داد: نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر، قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار کرده‌اند.

امین فردیپور بخشدار عنبر نیز در سخنانی گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا از مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های فرماندهان و آحاد کارکنان مؤمن، متعهد و شجاع این نیرو و قدردانی از خدمات آنان در تأمین امنیت میهن اسلامی تجلیل گردد. بی‌تردید احساس امنیت بالای مردم مسجدسلیمان مرهون تلاش‌های مجاهدانه و هوشمندانه نیروهای انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی و بسیج مردمی میهن اسلامی است.

سرهنگ علی حسینی فرمانده نیروی انتظامی نیز ضمن تقدیر از حضور رییس و اساتید دانشگاه پیام نور همچنین بخشداران مرکزی، گلگیر و عنبر در سخنان کوتاهی گفت: قطعاً ارتقاء آمار امنیت در مسجدسلیمان با تلاش همه پرسنل جان بر کف نیروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی، انتظامی، شورای تامین شهرستان و با همکاری دیگر مسئولین شهرستان به دست آمده است. وی با استقبال از پیشنهاد حجت الاسلام ظاهری آمادگی خود را برای ارتباط و همکاری با دانشگاه پیام نور اعلام کرد. ایشان همچنین با تقدیر از بخشداران مرکزی، گلگیر و عنبر ابراز امیدواری کرد با همدلی و همراهی به وجود امده شاهد امنیت خاطر خوبی برای شهروندان باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.