• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

کاروان رهروان راه شهدا اجرا می کند:
برگزاری زیارت عاشورا و قرائت وصیت نامه شهدا در مدارس مسجدسلیمان/ شهید عبدالمجید آل محمدی

  • کد خبر : 30418
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– مراسم پر فیض زیارت عاشورا و وصیت خوانی شهید عبدالمجید آل محمدی با حضور خانواده این شهید بزرگوار در جمع دانش آموزان دبیرستان علوم و معارف اسلامی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان قرائت گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این طرح توسط هیئت فرهنگی مذهبی حضرت رقیه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– مراسم پر فیض زیارت عاشورا و وصیت خوانی شهید عبدالمجید آل محمدی با حضور خانواده این شهید بزرگوار در جمع دانش آموزان دبیرستان علوم و معارف اسلامی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان قرائت گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این طرح توسط هیئت فرهنگی مذهبی حضرت رقیه بنت الحسین علیه السلام و کاروان رهروان راه شهداء اجرا گردید وطبق برنامه ریزی با هماهنگی مدیران مدارس و دبیران پرورشی در کلیه دبیرستان ها اجرا خواهد شد.

هدف از اجرای این طرح فرهنگی آشنایی نسل جوان به خصوص دانش آموزان با سیره نورانی شهدا خواهد بود که در حضور خانواده یکی از شهدای عزیز وصیت نامه بازخوانی خواهد شد.
شهید عبدالمجید آل محمدی فرزند رمضان در تاریخ ۲ شهریور ۱۳۴۱متولد و در ۲۴ شهریور ۱۳۶۳ به علت اصابت ترکش به ناحیه سر در پاسگاه طاووسیه شهد شیرین شهادت نوشید.
بخشی از وصیتنامه شهید عبدالمجید آل محمدی:
پس از شهادت من از این که سنگی بر مزار سرد و بی جانم تحمیل می کنید ناراحت نباشید. من سال ها بر روی این سنگ ها خوابیده ام هیچ مانعی ندارد که سالی چند هم یک سنگی بر روی من بخوابد. چاره چیست برای آزادی ایران، برای حفظ آبرو و حیثیت ایران، و احیای مکتب اسلام و لبیک به پیام خون حسین (ع) تا آخرین قطره خون جنگید و جسم خود را با شهادت در راه خدا و اسلام تطهیر کنیم که زیرا شهادت برای مرد همچون طوقی ست که بر گردن پرندگان زیباست.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام درود بر شما که با قدمهایتان دل این خانواده ها را شاد می کنید همانا که فرمود زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست . طول عمر با عزت و سلامتی از درگاه خداوند برای شما خواهانیم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.