• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

فرمانده نیروی انتظامی مسجدسلیمان:
برقراری امنیت در مسجدسلیمان مرهون تلاش های پرسنل جان بر کف نیروی انتظامی، نهادهای انتظامی، امنیتی و اجرایی با همراهی مردم و مسئولین می باشد + تصاویر

  • کد خبر : 30401
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به مناسبت هفته نیروی انتظامی سرهنگ علی حسینی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، را مرهون تلاش های شبانه روزی و بی شائبه پرسنل جان بر کف نیروی انتظامی و همکاری سایر مسئولین و نهادهای اجرایی و انتظامی دانست و گفت:از همه کسانی که در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به مناسبت هفته نیروی انتظامی سرهنگ علی حسینی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، را مرهون تلاش های شبانه روزی و بی شائبه پرسنل جان بر کف نیروی انتظامی و همکاری سایر مسئولین و نهادهای اجرایی و انتظامی دانست و گفت:از همه کسانی که در این امر خطیر نیروی انتظامی را یاری داده اند تقدیر و تشکر می کنم. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سرهنگ حسینی ادامه داد: خوش بختانه در یک سال گذشته تاکنون جرائمی از قبیل تجاوز به عنف، آدم ربائی، گروگانگیری و سرقت های مسلحانه در شهرستان نداشته ایم که این مرهون تلاش های شبانه روزی همکاران عزیزمان در نیروی انتظامی و همکاری سایر دستگاههای دولتی و امنیتی می باشد.

ایشان از شناسایی عاملین دو فقره قتل خبر داد و گفت: با تلاش های پلیس آگاهی یکی از قاتلین شناسایی که قبل از خروج از مرز دستگیر و به جرم خود اعتراف نمود و تحویل دستگاههای عدالت کیفری گردید و در خصوص قتل دیگر اعضای مرتبط بلافاصله دستگیر که تاکنون ۶ نفر از عاملین دستگیر و انشالله تا پایان هفته نیروی انتظامی احدی دیگر از عاملین را نیز دستگیر خواهد کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات شش ماهه اول سال ۹۶ در راستای حفظ امنیت گفت: با برنامه ریزی های اولیه و تعیین خط مشی کاری و با هدف کنترل جرائم، این مجموعه موفق به انجام اقدامات زیر در زمینه مبارزه با جرائم در ۶ ماهه اول سال ۹۶ گردید:

در زمینه سرقت های عادی بالغ بر ۷۵٫/. درصد سرقت ها از نظر مالی از ارزش مالی ناچیزی برخوردار است.

در زمینه سرقت ها ۱۳ درصد نسبت به ۶ ماهه سال گذشته کاهش وقوع داشته ایم و ۱۵٫/. افزایش کشفیات سرقت ها داشته ایم.

در زمینه مواد مخدر که مادر جرایم می باشد با دو مرحله اقدامات ایجابی و سلبی ۴۲٫/. کشفیات مواد نسبت به شش ماهه سال گذشته داشته ایم.

در زمینه تیراندازی ها که فرهنگی متضاد با فرهنگ اصیل بختیاری می باشد و همچنین سردار محترم نیروی انتظامی استان خوزستان سردار عباس حیدری تیراندازی را در زمره جرایم خشن قرار داده است که با اقدامات فرهنگی در مقایسه با شش ماهه اول سال گذشته ۳۶٫/. کاهش تیر اندازی داشته ایم.

در زمینه مباحث کنترل ترافیکی با برنامه ریزی صحیح و ارائه خط مشی های کارشناسان و نگاه زیرساختی و با حضور کارشناسان در نقاط حادثه خیز و تلاش های این مجموعه ۲۰۰٫/. کاهش تصادفات فوتی داشته ایم.

در زمینه کلاهبرداری ۳۵٫/. افزایش کشفیات داشته ایم و در زمینه جعل ۱۰۰ درصد از پرونده ها نسبت به سال گذشته کشف گردید.

در زمینه زمین خواری نیز که یکی از دغدغه های فرماندار ، امام جمعه و سایر مسئولین محترم می باشد ۱۶ ./. افزایش کشفیات داشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان سخنان خود از حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان، مهندس ظاهری نماینده پرتلاش مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای محترم شورای تامین و در راس آن ها فرماندار محترم مسجدسلیمان، قوه قضائیه، اداره اطلاعات که سربازان گمنام امام زمان می باشند و همیشه در نوک پیکار مبارزه با مفاسد اخلاقی، اجتماعی، اداری در همه صحنه ها حضور داشته اند و همچنین از بسیجیان جان بر کف که حضورشان نقطه امیدی در ماموریت ها می باشد قدر دانی نمود.

تصاویر هفته نیروی انتظامی و حضور در نماز جمعهمسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.