• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
2

با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شد:
پروژه جاده الیگودرز به مسجدسلیمان کلید محروم زدایی از سه استان

  • کد خبر : 30361
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اعضای کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با حضور استاندار لرستان در جلسه کارگروه برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان الیگودرز شرکت کردند. رئیس کمیته دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که پروژه الیگودرز به مسجدسلیمان از مزایای مهمی برخوردار است که سه استان و ۲۰۰ روستا را […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اعضای کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با حضور استاندار لرستان در جلسه کارگروه برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان الیگودرز شرکت کردند. رئیس کمیته دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که پروژه الیگودرز به مسجدسلیمان از مزایای مهمی برخوردار است که سه استان و ۲۰۰ روستا را به هم متصل می‌کند و موجبات محرومیت زدایی روستاها را فراهم می‌سازد، بیان کرد: از دیدگاه پدافند غیرعامل نیز این دسترسی جدید به شمال استان خوزستان از اهمیت بالایی برخوردار است و مسیر ۶ ساعته مسجدسلیمان را نصف می‌کند.

رئیس فراکسیون نظارت بر اجرای برنامه‌های توسعه کشور مجلس با بیان این که برای الیگودرز احداث این جاده از اولویت بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: اگر احداث این پروژه مصوب شود کمک فراوانی به مردم و مناطق سه استان است. وی با تاکید بر این که جاده الیگودرز به مسجدسلیمان سه نقطه محروم سه استان را به یکدیگر وصل می‌کند، خاطر نشان کرد: حتما در این دوره با پیگیری‌های که وجود دارد کمک می‌کنیم تا قسمتی از مشکلات تأثیرگذار در مسیر احداث این جاده برطرف شود.

در ادامه جلسه  استاندار لرستان با اشاره به   خواسته  تمام اعضای شورای اداری شهرستان الیگودرز احداث جاده الیگودرز به مسجدسلیمان است، اضافه کرد: امیدواریم در سال آینده این طرح اجرایی شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.