• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

فیروز کریمی:
بی دلیل نفت صدرنشین لیگ دسته اول نیست، آن ها پتانسیل لیگ برتری شدن را دارند

  • کد خبر : 30334
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فیروز کریمی در پایان دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان،‌گفـت: بازی بسیار خوبی بود. بی دلیل نفت صدرنشین لیگ دسته اول نیست. آنها پتانسیل لیگ برتری شدن را دارند. هواداران خوبی دارند شاید برخی فحاشی کنند اما هوادارن باید آنها را طرد کنند. امیدوارم این تیم را در لیگ برتر ببینیم. بازی بسیار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فیروز کریمی در پایان دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان،‌گفـت: بازی بسیار خوبی بود. بی دلیل نفت صدرنشین لیگ دسته اول نیست. آنها پتانسیل لیگ برتری شدن را دارند. هواداران خوبی دارند شاید برخی فحاشی کنند اما هوادارن باید آنها را طرد کنند. امیدوارم این تیم را در لیگ برتر ببینیم. بازی بسیار جنگنده و خوب بود. از فرصتی که روی عدم تجربه دفاع حریف به دست آوردیم گل زدیم. هر دو تیم موقعیت داشتند. چون تعداد گل مهم نبود نسبت به دفاع از تک گل اقدام کردیم. با بدنی که بدنساز تیم ما ساخته نصف تیم رباط پاره کردند. باید تیمی در رباط کریم تشکیل دهیم و آنجا بازی کنیم.

کریمی افزود: داور بسیار خوب بود. یکی از بهترین قضاوت‌ها را دیدم. داور در هر صحنه در فاصله دو متری بود. وقتی بازیکن داور را نزدیک به صحنه می‌بیند نمی‌تواند اعتراض کند. البته بازی مسئله خاصی نداشت اما همین که بدن داور آمده بود بسیار خوب است.

کریمی گفت: باید در لیگ یک نظارت بیشتر شود. امسال شرایط لیگ یک خوب است تا نیمه جدول هر ۹ تیم مدعی هستند. نفت هم تلاش کند می‌تواند بالا بیاید. باید کارهای لوس و بی مزه از سوی تعداد کمی هوادار ترک شود تا نفت مسجدسلیمان بتواند به لیگ برتر بیاید.

وی بعد از انجام مصاحبه با چهارمین برنامه تلویزیونی یادآور شد: بازی ساعت ۱۶ تمام شده و ما تا ساعت ۲۲ در حال مصاحبه هستیم. در مورد دو نیمه بازی با  ۶۰ کانال صحبت کردیم. باید یک اتاق نشست درست شود تا در آنجا مصاحبه کنیم. این پنجمین بار است به مسجدسلیمان می‌آیم. همه گفتند سالن نشست خوبی دارند اما ما که ندیدیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.