• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

راهیابی نمایش عاشورایی دختر آفتاب (حضرت رقیه س) به پنجمین سوگواره تعزیه عاشوراییان استان خوزستان از مسجدسلیمان

  • کد خبر : 30329
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نمایش عاشورایی دخترآفتاب(حضرت رقیه س) به کارگردانی گودرز ظاهری به پنجمین سوگواره تعزیه عاشوراییان استان خوزستان در شهرستان دزفول راه یافت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این مراسم از تاریخ  ۲۳ لغایت۲۷ مهر ۹۶با حضور شهرستان های: آبادان، مسجدسلیمان، دزفول، شوش، الوان، در شهرستان دزفول برگزار خواهد شد. […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نمایش عاشورایی دخترآفتاب(حضرت رقیه س) به کارگردانی گودرز ظاهری به پنجمین سوگواره تعزیه عاشوراییان استان خوزستان در شهرستان دزفول راه یافت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این مراسم از تاریخ  ۲۳ لغایت۲۷ مهر ۹۶با حضور شهرستان های: آبادان، مسجدسلیمان، دزفول، شوش، الوان، در شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

گودرز ظاهری از هنرمندان جوان تئاتر استان خوزستان و مسئول کانون تخصصی نمایش حضرت ولیعصر (عج) در شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: دختر آفتاب با موضوع عاشورایی درباره قافله اسرا بعد از واقعه ی کربلا و عزت، صبوری، اقتدار، حماسه و حضور تاثیرگذار حضرت رقیه (س) در قافله ی همیشه در حرکت امام حسین (ع) و تبعید کردن این دختر ساله به خرابه های شام و اتفاقاتی که برای قافله اسرا رخ داد را به نمایش می گذارد. وی گفت: برای اولین بار است نمایشی با موضوع عاشورایی به صورت حرفه ای در مسجدسلیمان به روی صحنه می رود که آمادگی خود را جهت اجراهای مختلف به مناسبت ماه محرم و ماه صفر در سراسر کشور اعلام‌ می نماییم.

لازم به ذکر است این نمایش به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان، کانون تخصصی نمایش حضرت ولیعصر (عج) مسجد جامع نمره یک، بسیج هنرمندان و انجمن نمایش شهرستان مسجدسلیمان تولید شد که بیش از بیست و پنج بازیگر و عوامل مختلف در آن نقش می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.