• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

فرماندار مسجدسلیمان در جلسه با اعضای شورای شهر:
شورای شهر و شهرداری با اجرای پروژه های شاخص چهره شهر را متحول کنند

  • کد خبر : 30325
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در جلسه با اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری مسجدسلیمان گفت:فرمانداری مسجدسلیمان این  آمادگی را دارد که با حمایت از طرح و برنامه های کارشناسی  شورا زمینه را جهت موفقیت شورا در مسیر خدمت شایسته به مردم شهر فراهم نماید. وی افزود:شهرستان مسجدسلیمان در جایگاهی که شایسته […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در جلسه با اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری مسجدسلیمان گفت:فرمانداری مسجدسلیمان این  آمادگی را دارد که با حمایت از طرح و برنامه های کارشناسی  شورا زمینه را جهت موفقیت شورا در مسیر خدمت شایسته به مردم شهر فراهم نماید.

وی افزود:شهرستان مسجدسلیمان در جایگاهی که شایسته مردم باشد قرار ندارد و شورا و شهرداری باید با اجرای پروژه های شاخص چهره شهر را متحول کنند.

رِییس شورای تامین شهرستان ادامه داد:رویکرد اعضای شورا وشهرداری وپیگیریهای اعضا محترم امیدوار کننده است  و فضای بسیار خوب ناشی از حمایت های امام جمعه محترم،پیگیری های مجدانه نماینده محترم و پیگیری های مستمر مجموعه فرمانداری با همراهی مجموعه دستگاهها به ویژه همراهی دستگاه قضایی، اعضا شورای تامین با حمایت های ویژه استاندار محترم شرایطی را فراهم نموده که نشان از قرار گرفتن مسجدسلیمان بر روی باند توسعه دارد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30325

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.