• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

مدیر کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری مسجدسلیمان:
برگزاری جشنواره ایتاپ ( ایده تا پدیده) در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 30302
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– محبی مدیر کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: این جشنواره به منظور شناسایی و پشتیبانی از ایده های خلاقانه افراد و همین طور اشاعه فرهنگ نوآوری و توجه به کارآفرینی بر پایه خلاقیت و دانش در ۹ آبان سالجاری برگزار خواهد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– محبی مدیر کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: این جشنواره به منظور شناسایی و پشتیبانی از ایده های خلاقانه افراد و همین طور اشاعه فرهنگ نوآوری و توجه به کارآفرینی بر پایه خلاقیت و دانش در ۹ آبان سالجاری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این موضوع مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و همینطور سیاست های دولت مبنی رفع بیکاری با تکیه بر کارآفرینی ست و افزود: در جامعه ای که رتبه بالایی از لحاظ بیکاری در کشور را به خود اختصاص داده است و از پتانسیل استخدامی محدودی نیز برخوردار می باشد، باید از تمام ظرفیت ها برای رفع بیکاری و خلق کارآفرینی استفاده کرد.
باید نگاه کارآفرینی در شهرستان از توجه به مشاغل اشباع به سمت کسب و کارهای نوین و خلاقانه و دانش بنیان سوق پیدا کند تا بتوان کسب و کاری پویا و رقابت پذیر ایجاد کرد.
محبی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان در کشور به سرعت در حال رشد و رقابت هستند پس اگر می خواهیم سهمی از بازار کارآفرینی دانش بنیان را در آینده به خود اختصاص دهیم می بایست محققان، دانشجویان و تحصیلکرده گان ما توجه بیشتری به کارآفرینی دانش محور داشته باشند و از آموخته های علمی خود برای راه اندازی کسب و کار استفاده کنند.
ایشان ادامه دادند: قطعاً با نگاه های سنتی به کسب و کار و تلاش برای استخدام شدن به جای کارآفرین شدن نه تنها بیکاری مسجدسلیمان حل نخواهد شد بلکه در آینده مشکلات جدی تری نیز بوجود خواهد آمد.
وی در ادامه اضافه کرد:
جشنواره ایتاپ باهمکاری دانشگاه آزاد اسلامی در محل دانشگاه برگزار می شود و فراخوان جشنواره نیز از ۱۲مهر ماه تا ۱ آبان می باشد.
علاقه مندان می توانند در مدت فراخوان از طریق درگاه اینترنتی.
www.itapf.ir
ایده های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

تلفن دبیرخانه:
۰۶۱۴۳۲۲۲۷۲۲

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.