• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

بخشدار چلو در گفتگو با سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان:
اجرای عملیات مسیر شکافی و کوپال ریزی جاده روستای شیخان برون عالی بخش چلو و کلنگ زنی یک باب مدرسه در منطقه شیمبار

  • کد خبر : 30106
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هوشنگ مهمدی بخشدار چلو در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از اجرای عملیات مسیر شکافی و کوپال ریزی جاده روستای شیخان برون عالی بخش چلو شهرستان اندیکا و همچنین کلنگ زنی یک باب مدرسه در منطقه شیمبار خبر داد. وی گفت: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هوشنگ مهمدی بخشدار چلو در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از اجرای عملیات مسیر شکافی و کوپال ریزی جاده روستای شیخان برون عالی بخش چلو شهرستان اندیکا و همچنین کلنگ زنی یک باب مدرسه در منطقه شیمبار خبر داد. وی گفت: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در ادامه فعالیت های خود در حوزه مسئولیت اجتماعی، عملیات مسیر شکافی و کوپال ریزی جاده روستای شیخان برون عالی بخش چلو شهرستان اندیکا در خوزستان را به انجام رسانده است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این پروژه به درخواست نماینده مردم مسجدسلیمان لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی و با همکاری مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به اجرا درآمد. بخشدار چلو همچنین از کلنگ زنی یک مدرسه ۳ کلاسه در منطقه شیمبار خبر داد و گفت: با حضور قنبری مدیریت آموزش عشایر استان خوزستان، هزاریان نماینده مدیرکل آموزش و پرورش استان، ورناصری فرماندار اندیکا کلنگ ساخت یک باب مدرسه بر زمین زده شد. ایشان با تقدیر از نظرپور خیر مدرسه ساز گفت: قرار است این مدرسه توسط این خیر عزیز ساخته و در اختیار آموزش و پرورش قرار داه شود.

لازم به ذکر است منطقه شیمبار(شیرین بهار)  از توابع بخش چلو شهرستان اندیکا است که در ۴۵ کیلومتری شهر قلعه خواجه و یکصد کیلومتری مسجدسلیمان و۲۲۰ کیلومتری اهواز قرار دارد. شت شیمبار از شرق به کوه دِمه و از جنوب غرب به چال مًنار و از جنوب به کوه قلندر و کوه دِلا و از شمال شرق به منطقهٔ للروکُتُک و کوه‌های پر برف کینوه و لیله متصل است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.