• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

تشریح برنامه های مناسبتی و فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 30090
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- همزمان با آغاز ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر برنامه های مناسبتی و فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان در بعضی از بقاع متبرکه شهرستان و بیشتر مساجد شهرستان مسجدسلیمان برگزار و اجرا میشوند. اسدالله رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- همزمان با آغاز ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر برنامه های مناسبتی و فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان در بعضی از بقاع متبرکه شهرستان و بیشتر مساجد شهرستان مسجدسلیمان برگزار و اجرا میشوند. اسدالله رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: هدف از انجام و اجرا و برگزاری این برنامه ها زنده نگه داشتن قیام عاشورا و بصیرت افزایی در میان جوانان و کسانی که شیفته و دل داده سرور سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) هستند. اگر چه بعد از گذشت چندین قرن از این قیام سراسر آزادیبخش جوانان زیادی از این قیام درس های فداکاری. گذشت. ایثار و از خودگذشتگی آموخته و راه خود را در این دنیای وانفسا با راه و هدف حضرت امام حسین (ع) یکی نموده و خود را در این مسیر قرار داد و حتی در این راه همچون مولا و مقتدای خود سرشان را فدای دین و ایمان و عقیده نموده اند که می توان به شهید سر افراز دین. مدافع حریم ولایت و سر داده حرم خواهر بزرگوار حضرت سیدالشهدا (ع). شهید عزیز محسن حججی یاد نمود. کسی که جهان را متحیر اقدام خود نمود و در راه سر دادن به پای اهداف خود که همانا راه و هدف مولای ما حضرت امام حسین (ع)است آنچنان با صلابت و شکوه قدم بر می داشت که اندام دشمن زبون به لرزه افتاده بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه در ادامه سخنان خود افزودند: برنامه های بصیرت افزایی سازمان اوقاف و امور خیریه همچنان در تمامی ایام سال ادامه داشته و از برنامه های مناسبتی ماه محرم می توان به برگزاری و همکاری با نهادهای فرهنگی مذهبی در برگزاری برنامه شیرخوارگان حسینی، همایش احلی من العسل که با همکاری دفتر امام جمعه محترم، سپاه ناحیه مسجدسلیمان، اداره آموزش و پرورش شهرستان و بسیج دانش آموزی برگزار می گردد. تجمع عظیم لبیک یا حسین (ع) برنامه های خاص شب ها و روزهای تاسوعا و عاشورا، برنامه ویژه شب شام غربیان، تجمع عظیم رهروان زینبی (س) را اشاره کرد که توسط بانوان ولایی و خواهران محترمه شهرستان انجام می شود وی ادامه داد: همچنین همکاری در برنامه سالیانه که در جوار شهدای گمنام و مرقد مطهر و نورانی شهید سیزده ساله شهرمان شهید بهنام محمدی برگزار می گردد از برنامه هایی هستند که اداره اوقاف در نظر دارد با همفکری و مساعدت همه نهادهای اجرایی و فرهنگی شهرستان مسجدسلیمان برگزار و اجرا نماید.

رشیدی در پایان سخنان خود ضمن فراخوانی و دعوت از آحاد مردم مومن و خداجوی شهرستان جهت حضور هر چه بیشتر خود در این برنامه های معنوی افزود: در طول این ایام نماز جماعت توسط ائمه محترم جماعت مساجد شهرستان فعال تر از دیگر ایام سال در سطح مساجد و بعضی از بقاع متبرکه برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.