• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

در نشست با خبرنگاران
تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس توسط فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد خبر : 30021
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرهنگ  عبدالمطلب رحیمی حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود ضمن تبریک فرا رسیدن ۳۱ شهریور برنامه های محوری و اجرایی سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس ناحیه مسجدسلیمان را تشریح کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرهنگ  عبدالمطلب رحیمی حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود ضمن تبریک فرا رسیدن ۳۱ شهریور برنامه های محوری و اجرایی سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس ناحیه مسجدسلیمان را تشریح کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان وی اظهار کرد: در روز پنج شنبه ۳۰ شهریور فضا سازی در سطح شهر، میادین، خیابان ها، حوزه های مقاومت و پایگاههای تابع را خواهیم داشت و در روز ۳۱ شهریور همزمان با سراسر کشور با شعار معنویت، اقتدار نیروهای مسلح، وحدت ملی، سلامت، رژه نیروهای مسلح(سپاه، بسیج،ارتش،نیروی انتظامی) و رژه خودرویی و موتوری راس ساعت هفت و سی دقیقه صبح، افتتاحیه مسابقات فوتسال و شرکت در نماز جمعه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه مسجدسلیمان ادامه داد: در دومین روز از هفته دفاع مقدس در اول مهرماه نواختن زنگ مقاومت در مدارس، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم، همایش نخبگان علمی، تجلیل از نخبگان، و مسابقات تیراندازی را خواهیم داشت. روز یک شنبه دوم مهرماه با شعار ولایت، همبستگی ملی، دفاع همه جانبه دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار و سرکشی با رزمندگان دفاع مقدس و دیدار بسیجیان با فرماندهی ناحیه برگزار خواهد شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سرهنگ حسینی برنامه های روز چهارم از هفته دفاغ مقدس برپایی کارگاه های دخترانه و نشست های مادرانه، همایش فرماندهان واحدهای مقاومت، دیدار با خانواده معظم شهدا، روز پنجم گردهمایی سیاسی پایوران و بسیجیان، نشست بصیرتی و هیئت عاشقان ولایت همچنین نشست روشنگری برگزار خواهد شد. ویزیت رایگان، محفل خاطره گوی دفاهع مقدس و خاطره گویی و روایتگری هشت سال دفاع مقدس برنامه روز چهارشنبه ۵ مهرماه خواهد بود.

روز ۵ شنبه ۶ مهرماه با شعار شهیدان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران عطر افشانی قبور شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و دعای کیل و زیارت عاشورا را خواهیم داشت و در روز جمعه ۷ مهرماه پیاده روی عمومی آخرین برنامه هفته دفاع مقدس خواهد بود.

سرهنگ حسینی در پایان سخنان خود افزود: تشریح و تبیین رشادت های سلحشوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل های سوم و چهارم انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است، جوانان و نوجوانان باید بدانند که امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی حاصل جانفشانی و ایثارگری های سربازانی است که عزت و سربلندی این مرز و بوم یکی از مهم ترین اهداف آن ها بوده است.

وی با اشاره به این که دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس متعلق به تمامی مردم است و حراست از دستاوردهای آن بر همگان ضرورت دارد، تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای دفاع مقدس را از جمله وظایف مهم دانست و به همین دلیل درصدد هستیم تا برنامه های گرامی داشت هفته دفاع مقدس سال جاری را هر چه با شکوه تر از سال های قبل برگزار کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.