• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

تجلیل از داوران مسجدسلیمانی با حضور خانواده های شهیدان طهماسبی و آذر + تصاویر

  • کد خبر : 29772
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ یوسف خدامرادی: به همت اداره ورزش و جوانان و با مشارکت هیئت انجمن های ورزشی و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی از داوران تمامی رشته های ورزش شهرستان مسجدسلیمان تقدیر شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این مراسم با حضور تنی چنداز روئسای ادارات، هیئت های ورزشی، پیشکسوتان ورزش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ یوسف خدامرادی: به همت اداره ورزش و جوانان و با مشارکت هیئت انجمن های ورزشی و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی از داوران تمامی رشته های ورزش شهرستان مسجدسلیمان تقدیر شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این مراسم با حضور تنی چنداز روئسای ادارات، هیئت های ورزشی، پیشکسوتان ورزش و داوران رشته های محتلف ورزشی برگزار شد .

عبدالرضا صالحی ریاست اداره ورزش و جوانان در سخنانی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم،حضور دو خانواده شهیدان طهماسبی و آذر در سالن را مایه مباهات حامعه ورزش دانست و از مقام قضاوت و داوری در ورزش و دو شهید شاخص امر داوری شهرستان مسجدسلیمان شهید محمدرضا آذر و شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی تجلیل کرد. صالحی امر قضاوت در ورزش را حتی از قضاوت در دستگاه قضایی هرکشور سخت عنوان کرد و علت آن را قضاوت در لحظه و در کسری از ثانیه بیان نمود در حالی که یک قاضی از فرصت و زمان کافی و دلائل و شهود برای امر قضاوت بهره می برد. ایشان همچنین در کنار دو داور شهید یاد و خاطره پیشکسوتان عرصه داوری در مسجدسلیمان که در کشور سرآمد بودند را گرامی داشت و اظهار کرد: اساتیدی چون زنده یاد بهمن مطلق در وزنه برداری، زنده یادشعبان پورحبیبی، امیدوار حاتمی، علی پروین و ابراهیم شهنی در والیبال، علی محمد لجمیری، جمشیداخباری داور بین المللی فوتبال که در ینگه دنیا قلبش برای ورزش و فوتبال مسجدسلیمان می تپد، فرامرز یاران، محمود سروندیان، حمید و محمدرضاخواجوی که دنیایی از اطلاعات فوتبالی و آئین نامه های ورزشی بودند و حبیب اورک چهره بی تکرار داوری با آن پرچم زدن های بی نظیرش که تماشاگران هر ورزشگاهی را به شوق می آورد و حقیقتا به واسطه اهدای کلیه به برادرش اسطوره فوتبال مسجدسلیمان زنده یاد رحمت اورک، جانباز عرصه ایثار و مردانگی می باشد و دهها نمونه دیگر همه و همه سرآمدان فن داوری در کشور و معلمان بزرگ اخلاق بودند.

رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان با اشاره به نقش آفرینی بانوان در ورزش شهرستان و پیشی گرفتن آنان از آقایان در امر قهرمانی و کسب مدال در میادین داخلی و جهانی به نقش ارزنده بانوان داور در رشته های مختلف ورزشی اشاره کرد و جهره هایی چون سرکار خانم لجمیری، عباسی و … را مایه افتخار ورزش شهر، استان و کشور خواندند. پس از آن ابراهیم شهنی پیشکسوت ورزش، ریاست هیئت والیبال و کمیته داوران استان به نمایندگی از جامعه داوری مراتب سپاس خود و جامعه داوری را از متولیان برگزاری این مراسم بیان و قطعه ای از اشعار خود را که در وصف شهید مدافع حرم حججی سروده بود قرائت کرد که مورد توجه و استقبال حضار واقع گردید.

آخرین سخنران این مراسم حجت الاسلام قندعلی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی بودند که ابتدا به شهدای عرصه داوری مسجدسلیمان و خانواده آنان ادای احترام کرده و در ادامه در سخنانی بالاترین قاضی را خداوند متعال و وجدان آدمی بیان کردند و از نقش ارزنده و در عین حال مظلوم داوران در فضای ورزش کشور تحلیل نمودند. ایشان امر قضاوت را امری سخت تبیین نموده و ورود به آن در ورزش را مستلزم علم، آگاهی و شرایط ایده آل جسمانی بیان کردند.

وی با تقدیر از بانیان این برنامه واداره ورزش و جوانان ، این برنامه را در راستای معرفی الگوها و قهرمان واقعی به جوانان وجامعه دانست وتاکید کرد شهید حاج مهدی طهماسبی مدال قهرمانی جهانی خود را از ائمه اطهار علیهم السلام در میدان بزرگ رزم واقعی دریافت کرد.
شهید طهماسبی ،شهید کاهکش ،شهدای مدافع حرم و همه ی شهدای راه حق برای رسیدن به این مهم در تربیت وتذکیه نفس خود بسیار کوشیدند وتا رشته تمنیات نفسانی را پاره نکردند نتوانستند از خط پایان قهرمانی عبور کنند.
وی افزود امروز نیز همه ی جوانان و داوران و ورزشکاران ما با پیروی از شهدا باید در امور معنوی و با وجدان درونی ،در قضاوت عادلانه کارکرد نفس خود کوشش کنند و سپس پای در میادین بزرگ قهرمانی وجهانی بگذارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.