• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

بازدید مدیریت مسکن اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از سایت مسکن مهر مسجدسلیمان+

  • کد خبر : 29742
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– مهندس ابوقداره مدیریت مسکن اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از سایت مسکن مهر مسجدسلیمان بازدید کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان مهندس رسول کریمی نژاد رئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت:اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان  اهتمام ویژه ای جهت تکمیل بهسازی و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– مهندس ابوقداره مدیریت مسکن اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از سایت مسکن مهر مسجدسلیمان بازدید کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان مهندس رسول کریمی نژاد رئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت:اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان  اهتمام ویژه ای جهت تکمیل بهسازی و آسفالت معابر سایت مسکن مهر دارد و تاکنون بخش زیادی از آن اجرایی شده است.
وی افزود: مهندس ابوقداره همیشه پیگیر و در تلاش برای رفع مشکلات این پروژه بودند و در دی ماه سال گذشته نیز قول بهسازی و آسفالت محوطه تعاونی شهرداری را داده بودند که پروژه مذکور با سرعت و کیفیت مطلوب ظرف سه ماه اجرا و در عید نوروز ۹۶ افتتاح گردید.
کریمی نژاد افزود: طی بازدید اخیر نیز علاوه بر رفع مشکل تعاونی دادگستری که هم اکنون با سرعت در حال اجرا می باشد قول مساعد برای آسفالت معابر باقیمانده نیز داده شد که پس از تامین اعتبار به سرعت اجرایی خواهد شد.
وی ادامه داد:کل اعتبار مورد نیاز جهت آسفالت معابر و پیاده رو سازی سایت بالغ بر ۳ میلیارد تومان می باشد که از نماینده محترم شهرستان  تقاضا داریم نسبت به تامین اعتبار جهت پرداخت دیون پیمانکار پروژه و سرعت بخشیدن در روند اجرایی کار کمک کنند تا هرچه سریعتر شاهد بهره برداری از کل ظرفیتهای سایت باشیم.
کریمی نژاد با اشاره  به مشکل فاضلاب سایت عنوان داشت:در سال ۹۵ در شورای مسکن مصوب شد اداره آبفا نسبت به  پاکسازی مجاری فاضلاب سایت اقدام نمایند و با توجه به اینکه اداره راه و شهرسازی مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جهت انجام این کار از اسفند سال ۹۵ به حساب اداره آبفا واریز نموده اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته  و امیدواریم هرچه سریع تر اداره آبفا نسبت به رفع مشکل اقدام نماید.گفتنی است که کل واحدهای مسکونی سایت مسکن مهر مسجدسلیمان حدود ۱۰۰۰ واحد می باشند که از این تعداد حدود ۲۶۵ واحد آن دارای سکونت و ۳۹۰ واحد آماده سکونت و مابقی آن در حال تکمیل می باشند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.