• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

پایان مسابقات انتخابی گلف خوزستان در مسجدسليمان
نفرات برتر انتخابی گلف خوزستان جهت اعزام به رقابت های قهرمانی کشور مشخص شدند

  • کد خبر : 29676
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نفرات برتر مسابقات انتخابی گلف خوزستان جهت اعزام به رقابت های قهرمانی کشور مشخص شدند. به گزارش سایت خبری براشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این رقابت ها نهم و دهم شهریورماه به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. در پایان رقابت گلف‌بازان رده سنی ۳۰ تا ۵۵ سال، منوچهر نصیری از باشگاه سورتمه، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نفرات برتر مسابقات انتخابی گلف خوزستان جهت اعزام به رقابت های قهرمانی کشور مشخص شدند. به گزارش سایت خبری براشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این رقابت ها نهم و دهم شهریورماه به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. در پایان رقابت گلف‌بازان رده سنی ۳۰ تا ۵۵ سال، منوچهر نصیری از باشگاه سورتمه، عبدالرضا شهنی از باشگاه ملی حفاری، ایرج قنبری از باشگاه نفت و گاز مسجدسلیمان و داریوش بهادری از باشگاه سورتمه به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

همچنین در رده سنی بالای ۵۵ سال، محمدرضا شهنی از نفت و گاز مسجد سلیمان، گودرز مولایی از باشگاه ملی حفاری و قاسم پورشفیع از باشگاه پالایش و نفت آبادان به مقام های اول تا سوم دست پیدا کردند. برترین های این رقابت ها در قالب تیم خوزستان به مسابقات قهرمانی کشور که از ۱۸ تا ۲۱ شهریور ماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.