• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
0

محمود فكري:
فوتبال مسجدسلیمان ظرفیت لیگ برتری شدن را دارد/ هر پیروزی کار ما را برای بازی بعد دشوارتر می‌کند

  • کد خبر : 29673
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال مسجدسلیمان گفت: از اینکه تیم نفت مسجدسلیمان را در ساختار دفاعی با تیم ملی و من را با کارلوس کی‌روش مقایسه می‌کنند خوشحالم! محمود فکری در خصوص چهارمین پیروزی پی‌درپی تیم نفت مسجدسلیمان و قرار گرفتن این تیم در بالای جدول رده بندی با بیان مطلب فوق گفت: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال مسجدسلیمان گفت: از اینکه تیم نفت مسجدسلیمان را در ساختار دفاعی با تیم ملی و من را با کارلوس کی‌روش مقایسه می‌کنند خوشحالم! محمود فکری در خصوص چهارمین پیروزی پی‌درپی تیم نفت مسجدسلیمان و قرار گرفتن این تیم در بالای جدول رده بندی با بیان مطلب فوق گفت: هر باری که برنده از زمین خارج می‌شویم به بازیکنانم می‌گویم بازی بعدی ما سخت تر خواهد شد. چون حریفان با تمرکز و دقت بیشتری مقابل ما قرار می‌گیرند. هر پیروزی کار ما را برای بازی بعد دشوارتر می‌کند و باید تلاش بیشتری کنیم تا موقعیت مان را حفظ کنیم.

فکری فصل گذشته هم از ابتدای فصل سرمربی نساجی بود و در نیم فصل نخست نتایج خیلی خوبی با این تیم گرفت اما بنا به یکسری دلایل از این تیم جدا شد و تکرار نتایج خوب فصل گذشته‌اش را در این فصل هم با تیم نفت مسجدسلیمان به نمایش گذاشت. وی در این رابطه اظهار داشت: این نمی‌تواند اتفاقی باشد و ما زحمات زیادی را برای این منظور می‌کشیم. البته ناگفته نماند که این تلاش‌ها به تنهایی هم میسر نیست و جواب نمی‌دهد و اگر امسال هم می‌بینید که تیم نفت خوب نتیجه می‌گیرد، عوامل مختلفی در این زمینه سهیم هستند که من به عنوان سرمربی به اندازه خودم در این میان سهم دارم.

وی افزود: از تلاش مدیریت باشگاه، بازیکنانم، همکارانم در کادر فنی و البته از محبت هواداران تیم نفت مسجدسلیمان نباید به راحتی عبور کرد. ما یک مجموعه هستیم که همه کار می‌کنیم و زحمت می‌کشیم و این اتفاق خوشایند حاصل یک تلاش دسته جمعی است.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص مدعی بودن این تیم برای صعود به لیگ برتر گفت: فوتبال مسجدسلیمان ظرفیت لیگ برتری شدن را دارد. گو این که این تیم قبلا هم طعم صعود و حضور در لیگ برتر را چشیده است. پس زمینه حضور در لیگ برتر برای این تیم وجود دارد. هدف ما هم چیزی جز صعود نیست. اما این که مدعی صعود هستیم یا خیر را باید بگویم که از الان واقعا زود است که در این باره صحبت کنیم. هدف ما صعود است و برای این منظور از هیچ کوششی دریغ نداریم. باید روز به روز بر سعی و تلاش و ممارست خود اضافه کنیم تا به این هدف برسیم.

تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ یک گل نمی خورد، همان طور که تیم ملی ایران گل نمی‌خورد و این باعث می‌شود که یک مقایسه بین محمود فکری و کارلوس کی‌روش پیش بیاید. چرا که تیم‌های تحت هدایت این دو گل نمی‌خورند. فکری در این خصوص به خبرنگار ما گفت: البته تیم ملی کجا و ما کجا. اما دروغ چرا؟ از این که با کی‌روش مقایسه می‌شوم خوشحالم. این موضوع انگیزه ما را هم بیشتر می‌کند و به تیم هم روحیه می‌دهد.

فکری در خاتمه خاطرنشان کرد: می‌خواهم از مجموعه باشگاه نفت مسجد سلیمان به خاطر حمایت‌های خوبی که از این تیم دارند تشکر کنم و امیدوارم در پایان فصل با صعود به لیگ برتر مزد این زحمات و حمایت‌هایی که انجام داده اند را بگیرند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.