• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
3

افتتاح واحد LDR بلوک زایمان بیمارستان امید شهرستان لالی +تصاویر

  • کد خبر : 29637
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-  در آخرین روز از هفته گرامی داشت دولت، واحد ال دی ار بلوک زایمان طبیعی بیمارستان امید شهرستان لالی با حضور مسئولین اجرایی شهرستان و نمایندگانی از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افتتاح گردید‌. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از خبرگزاری لالی آنلاین، در آخرین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-  در آخرین روز از هفته گرامی داشت دولت، واحد ال دی ار بلوک زایمان طبیعی بیمارستان امید شهرستان لالی با حضور مسئولین اجرایی شهرستان و نمایندگانی از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افتتاح گردید‌. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از خبرگزاری لالی آنلاین، در آخرین روز از هفته گرامیداشت دولت، واحد ال دی ار بلوک زایمان طبیعی بیمارستان امید شهرستان لالی با حضور مسئولین اجرایی شهرستان و نمایندگانی  از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افتتاح گردید‌.

صادق سعیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان لالی در حاشیه ی این افتتاحیه با بیان این که طرح تحول نظام سلامت ۸ بسته ی خدمتی در حوزه ی درمان داشته که یکی از آن ۸ بسته ترویج زایمان طبیعی می باشد که برای رواج زایمان طبیعی بایستی بستر و امکاناتی فراهم گردد که ساخت بلوک های زایمانی ال دی آر و تبدیل بلوک های  زایمانی سنتی به بلوکهای زایمانی ال دی ار ( واحدهای تک نفره ی زایمان ) یکی از آن بسترهای لازم می باشد .

وی در خصوص مزیت این واحدهای ال دی ار گفت: در بلوک های زایمان سنتی مراحل زایمان که شامل پیش زایمانی، حین زایمان و پس از زایمان می باشد در اتاق های جداگانه انجام میشد که شرایط سخت برای مادر باردار به لحاظ جابجایی و ارائه ی خدمات بصورت گروهی بود بدنبال داشت اما در واحدهای ال دی ار تمامی مراحل زایمان در یک اتاق و ضمن حفظ شرایط حریم خصوصی امکان حضور همراه و یا همسر مادر باردار  در هنگام زایمان فراهم هست .

سعیدی این اقدامات را در جهت سهولت زایمان طبیعی دانست و افزود: امید است با این کار بر تعداد زایمانهای طبیعی افزوده شود. گفتنی است اعتبار هزینه شده جهت ساخت و تجهیز این سه واحد ال دی آر بلوک زایمان ۳۸۰ میلیون تومان و در مساحت ۱۵۰ مترمربع می باشد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.