• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

نايب رييس شوراي شهر مسجدسليمان:
جلسات شورا به صورت علنی و با حضور رسانه ها برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 29538
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- روح الله جلیلی نایب رییس شورای شهر مسجدسلیمان در گفتگو با اهالی رسانه گفت: مردم با توجه به حسن اعتمادی که به ما داشتند و این را در آراء خود نیز نشان دادند از ما انتظار یک انتخاب خوب برای گزینه شهرداری را داشتند که همین مسئله باعث شد طی دو […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- روح الله جلیلی نایب رییس شورای شهر مسجدسلیمان در گفتگو با اهالی رسانه گفت: مردم با توجه به حسن اعتمادی که به ما داشتند و این را در آراء خود نیز نشان دادند از ما انتظار یک انتخاب خوب برای گزینه شهرداری را داشتند که همین مسئله باعث شد طی دو ماه گذشته به صورت شبانه روزی گزینه های مختلفی را مورد بررسی قرار بدهیم. جلیلی ادامه داد: برای انتخاب شهردار دنبال این بودیم گزینه ای که انتخاب می کنیم از لحاظ قومی و فرهنگی با مردم ما آشنایی داشته باشد. وی ادامه داد: طی این مدت مورد هجمه های فراوانی قرار گرفتیم اما نشان دادیم که به اعتماد مردم خیانت نخواهیم کرد.

نایب رییس شورای شهر مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: از رسانه های شهرستان انتظار داریم در ادامه کار ما را همراهی کنند و اگر کوچکترین ایرادی از ما دیدند آن را رسانه ای کنند چرا که تمامی اعضای شورای شهر از انتقادات استقبال خواهیم کرد. روج الله جلیلی وعده علنی شدن تمامی جلسات شورای شهر را به اهالی رسانه داد و گفت: همه ی اعضای شورای شهر معتقدند که جلسات شورای شهر را علنی و با حضور مردم و مسئولین برگزار کنند و در صورتی که جلسه ای قرار شد غیر علنی باشد را از پیش اعلام خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.