• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

با هدف نشر و توسعه ازدواج های آسان
مراسم جشن عقد و پیوند پنج زوج جوان در مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 29503
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در سال روز پیوند آسمانی اولین ستاره آسمان امامت و ولایت حضرت امیرالمومنین (ع) و دخت گرامی رسول خدا (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و در راستای نشر و توسعه ازدواج های آسان مراسم جشن عقد و پیوند مبارک پنج زوج جوان شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در سال روز پیوند آسمانی اولین ستاره آسمان امامت و ولایت حضرت امیرالمومنین (ع) و دخت گرامی رسول خدا (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و در راستای نشر و توسعه ازدواج های آسان مراسم جشن عقد و پیوند مبارک پنج زوج جوان شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ضمن اعلام این خبر افزود: این مراسم  که برای سومین سال متوالی است در سطح شهرستان مسجدسلیمان برگزار می شود. با همت و تلاش انجمن یاوران وقف شهرستان، دفتر امام جمعه محترم شهرستان مسجدسلیمان و همچنین خیرین نیکوکار که تامین بخشی از جهیزیه لازم و ضروری این زوج های جوان را متقبل شده اند صورت گرفت.

 در ابتدای این مراسم حجت السلام امینی امام جمعه شهرستان با تقدیر از برگزار کنندگان این برنامه گفت: امیداوارم که به همت همه دولت مردان شاهد افزایش بیش از بیش آمار ازدواج و کاهش طلاق هایی که باعث نگرانی در میان خانواده ها می شود  در سطح جامعه خود باشیم. ایشان در ادامه سخنان خود افزودند: سفره عقدی که با تصاویر شهدا خصوصاً شهید شاخص این روزها شهید حججی مزین شده است قطعا پر از خیر و برکت خواهد بود و ما با این اقدام می خواهیم بگوئیم امنیت و آسایش امروز ما مرهون سر دادن و جان دادن این شهداست.

وی با بیان این که امیدوارم شاهد روزی باشیم بیکاری و فقر از میان جامعه ما ریشه کن و به جای آن اشتغال، ازدواج و آسایش شامل حال ملت ما و مردم بشود به سخنان خود پایان داد.پس از آن صیغه عقد پنج زوج  جوان توسط حجت السلام امینی و حجت السلام  نجفی از اساتید حوزه علمیه جاری گردید.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان برنامه پیوند آسمانی برنامه ای است که با هدف تهیه جهیزیه برای زوج های جوان با پیگیری جابری معاونت فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه و با همت و تلاش خواهران  انجمن یاوران وقف شهرستان برگزار شد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.