• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

در گفتگو با مديرعامل شركت آلومينيوم مسجدسليمان:
اولین گروه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آلومینیوم مسجدسلیمان مشغول به کار شدند + اسامی و تصاویر

  • کد خبر : 29497
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اولین گروه از جذب شدگان آزمون استخدامی شرکت آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان مشغول به کار شدند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سید عباس حسینی مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: در آبان ماه سال ۹۵ برای رعایت عدالت در استخدام های کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان تدبیری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اولین گروه از جذب شدگان آزمون استخدامی شرکت آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان مشغول به کار شدند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سید عباس حسینی مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: در آبان ماه سال ۹۵ برای رعایت عدالت در استخدام های کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان تدبیری صورت گرفت که برای جذب نیروی کار مورد نیاز آزمونی برگزار شود که در نهایت متولی برگزاری آزمون سازمان سنجش قرار گرفت. وی ادامه داد: در این آزمون ۲۵۱۷ شرکت کننده در ۹ رشته ……… با هم به رقابت پرداختند که از این بین ۱۰۰ الی ۱۵۰ نفر به صورت تدریجی نسبت به راه اندازی خط تولید فرا خوانده خواهند شد و پس از طی کردن مراحل اداری جذب کار خواهند گردید.

حسینی ادامه داد: همزمان با میلاد مسعود امام رضا (ع) اولین گروه پذیرفته شدگان آزمون استخدام با توجه به کلید خوردن خط تولید آزمایشی کارخانه آلومینیوم پس از طی کردن فرایند اداری وارد عرصه کار تولید شدند. همچنین به گزارش روابط عمومی کارخانه آلومینیوم سازی مسجدسلیمان در مرحله اول ۱۸ نفر از پذیرفته شدگان فرا خوانده شدند که از بین آنان ۱۴ نفر پس از حضور در کلاس های تئوری عملاً وارد عرصه تولید شدند. در مرحله دوم نیز حدود ۲۰ نفر دیگر جهت طی نمودن فرایند اداری فرا خوانده خواهند شد که پس از طی مسیر مذکور وارد عرصه کار و تلاش خواهند شد. لازم به ذکر است مطابق برنامه تعریف شده جهت جذب نیرو ۱۰۰ الی ۱۵۰ نفر از افراد شرکت کننده در آزمون دعوت به کار خواهند گردید.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان در پایان سخنان خود گفت: کارخانه آلومینیوم  به صورت یک صنعت مادر احداث گردیده است. بیشترین اشتغال از طریق صنایع پایین دستی  صورت خواهد گرفت. لذا از افرادی که توان سرمایه گزاری در این صنعت دارند دعوت می کنیم دست در دست هم مشکل اشتغالزایی جوانان منطقه را برطرف سازیم…

اسامی پذیرفته شدگان:

اسماعیل اشرفی بیرگانی( تکنسین مواد)

حامد میرجانی (تکنسین مکانیک)

امیرعلی کرمپور(تکنسین برق)

سامان عیدیوندی( تکنسین برق)

علی بهداروند(تکنسین مواد)

حسن عبداللهی آرپناهی (تکنسین برق)

مصطفی کاظمی ( کارشناس مکانیک)

مجتبی بختیاری (کارشناس مکانیک)

اکبر اسیوند (کارشناس مواد)

مجتبی طهماسبی ( کارشناس مکانیک)

احسان زنگنه ( کارشناس مواد)

علیرضا فیروزی (کارشناس مواد)

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. خدا را شکر… انشاللله جوان های منطقه با فراگیری مهارتهای مرتبط با صنایع پایین دستی آلومینیوم بتونن گلیم خکدشون رو از آب بیرون بکشن. باید دوره های فنی مربوطه توسط مسئولان شهرستان در مسجدسلیمان برگزار بشه و افراد رو راهنمایی کرد. چون خیلی ها نمیدونن به چه مهارتهایی نیاز دارند.

  2. با عرض سلام
    شروع بکار آزمایشی کارخانه آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان را به همه همشهریان تبریک گفته و آرزوی توفیق برای مدیر عامل محترم و کارکنان این کارخانه را دارم . انشالله تولیدات این کارخانه هر چه زودتر وارد بازار شده وسود حاصل از کار و تلاش در این مجموعه کام همشهریانمان را شیرین کند انشالله .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.