• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

داوودی مهاجم نفت مسجدسليمان:
من یک بختیاری هستم و باعث افتخار من است در یک تیم بزرگ و بختیاری حضور دارم

  • کد خبر : 29382
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- احمد داودی مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان از هواداران خواست حمایت های همه جانبه خود را از تیم نفت تا با صعود به لیگ برتر ادامه دهند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان احمد داوودی در مورد این که چه شد تا تصمیم گرفت این فصل نیز مانند فصل گذشته […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- احمد داودی مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان از هواداران خواست حمایت های همه جانبه خود را از تیم نفت تا با صعود به لیگ برتر ادامه دهند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان احمد داوودی در مورد این که چه شد تا تصمیم گرفت این فصل نیز مانند فصل گذشته لباس طلایی نفت مسجدسلیمان را بر تن کند گفت: اول از همه این که من خودم یک بختیاری هستم و این باعث افتخار من است که در یک تیم بزرگ و بختیاری حضور دارم و دوم این که این تیم نسبت به خیلی از تیم های دیگر لیگ یک ازلحاظ سخت افزار و امکانات دارای شرایط بهتری هست و بعد از آن نیز همین که به خانواده ام نزدیک هستم من را از شرایط روحی و روانی در آرامش نگه خواهد داشت و همین من را در رسیدن به هدفم رهنمود خواهد کرد.

وی در مورد هدف این فصل تیمش در لیگ دسته یک گفت: مطمعنا هدف اصلی و اول من و همه تیم این است که بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم و مطمعن باشید تمام بازیکنان تیم تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را برای صعود به لیگ برتر انجام میدهند تا بتوانیم یک سال خوب برای مردم مسجدسلیمان رقم بزنیم.

احمد داوودی در مورد پیش بینی جایگاه این فصل نفت مسجدسلیمان گفت: اینکه ما این فصل چندم جدول خواهیم شد سوال بسیار سختی است، با توجه به این که این فصل لیگ دسته یک بسیار سخت تر و حساس تر نسبت فصول گذشته است و خیلی از تیم ها به دنبال صعود به لیگ برتر هستند، کار خیلی سختی پیش رویمان است ولی ما نیز در برگیرنده مجموعه ای قوی به نام نفت مسجدسلیمان هستیم و تمام تلاشمان را برای اینه بتوانیم در آخر فصل جشن صعود به لیگ برتر بگیریم خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه با توجه به ۳ گلی که در دو هفته ابتدایی لیگ زده به آقای گلی فکر میکند یا خیر گفت: من اول از همه تمام تلاشم را میکنم که بتوانم برای تیمم مفید باشم و با نتایج درخشانمان دل مردم شهر را شاد کنیم و موفقیت تیم از همه چیز برایمان مهمتر است، بعد از آن نیز اگر خدا بخواهد با کمک بچه های تیم و کادر فنی به آقای گلی نیز فکر خواهم کرد.

وی درباره صحبتش با هواداران نفت مسجدسلیمان گفت: از هواداران میخواهم که تا آخرین لحظه پشت تیم خود باشند و همینطور که در این دو بازی ما را تنها نگذاشتند و یار دوازدهم ما بودند تا آخرین بازی فصل نیز پشت این تیم باشند، من نیز از طرف خودم و تمام بازیکنان و کادرفنی تیم از همینجا به هوادارانمان اعلام میکنم که شک نکنند که همه ما تمام تلاش و زحمت خودمان را میکنیم که بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

داوودی در پایان صحبت خود را اینگونه پایان داد: تنها انتظار ما از هوادارانمان حمایت تا دقیقه ۹۰ است و امیدوارم همینطور که در سرما و گرما به ما دلگرمی و انگیزه دادند تا آخر پشت تیم باشند که انشا الله بتوانیم آخر فصل جشن صعود به لیگ برتر را در کنار هم بگیریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام .ضمن آرزوی توفیق برای برادر داودی و مجموعه نفت مسجد سلیمان امیدواریم مردم فهیم مسجدسلیمان قدر این امکان، که ابزار مهم برای نشان دادن مشکلات منطقه است را دانسته و در کمک برای صعود به لیگ برتر از هیچ تلاشی دریغ ننمایند. 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.