• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

فرمانده انتطامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۷ فقره سرقت در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 29346
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری یک سارق حرفه ای و کشف ۷ فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، “سرهنگ کارآگاه علی حسینی ”در تشریح این خبر گفت: در راستای مقابله با سارقین و ارتقاء احساس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری یک سارق حرفه ای و کشف ۷ فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، “سرهنگ کارآگاه علی حسینی ”در تشریح این خبر گفت: در راستای مقابله با سارقین و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان مراتب دستگیری احدی از سارقین سابقه دار و حرفه ای در دستور کار ماموران پلیس آگاهی مسجدسلیمان قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه گفت : ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات پلیسی یک سارق حرفه ای و سابقه دار را در سطح شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند. سرهنگ حسینی ادامه داد: متهم دستگیر شده درتحقیقات ماموران پلیس به ۷ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرماندهی انتظامی شهرستان مسجد سلیمان در پایان خاطر نشان کرد : شهروندان عزیز در راستای کاهش سرقت های منزل به توصیه های پلیس توجه نموده، از تجهیزات ایمنی همچون دوربین های مداربسته استفاده، از نگهداری وجوه نقد و طلاجات در منزل خودداری و در زمان ترک منازل در ایام مسافرت، آن را به فردی امین سپرده و هر نوع موارد مشکوک و پرسه زنی افراد مجهول الحال را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود وسپاس بر نیروهای انتظامی وفرمانده کاراگاهشون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.