• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

داريوش يزدي: آمادگی خوبی برای حضور در ليگ يك داریم

  • کد خبر : 2922
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید این تیم آمادگی خوبی از نظر روانی، جسمانی و فنی برای شرکت در مسابقات ليگ دسته يك دارد که امیدوارم این موارد خودشان را در مسابقات نشان دهند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید این تیم آمادگی خوبی از نظر روانی، جسمانی و […]

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید این تیم آمادگی خوبی از نظر روانی، جسمانی و فنی برای شرکت در مسابقات ليگ دسته يك دارد که امیدوارم این موارد خودشان را در مسابقات نشان دهند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید این تیم آمادگی خوبی از نظر روانی، جسمانی و فنی برای شرکت در مسابقات ليگ دسته يك دارد که امیدوارم این موارد خودشان را در مسابقات نشان دهند. به گزارش سليت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان داریوش یزدی اظهار کرد: خدا را شکر در روند آماده سازی تیم، تمرینات و بازی های تدارکاتی خوبی داشتیم. همچنین در رقابت های جام حذفی توانستیم تیم های پیکان تهران و پرسپولیس گناوه را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی افزود: اکنون تیم مان در موقعیت و شرایط خوبی است و امیدوار هستیم همین روند آرام و خوبی را که در تمرین داشته ایم، در مسابقات هم داشته باشیم تا بتوانیم بازی هایمان را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که نفرات خوبی را جذب کرده ایم، گفت: درمجموع بعضا ناخواسته نفراتی را که سال گذشته در تیم بودند، از دست داديم و مجبور شدیم نفرات جدیدی را به جمع مان اضافه کنیم. البته نفراتی را که جذب کرده ایم، با کیفیت هستند و خودشان را هم در پروسه آماده سازی تیم نشان داده اند و ما می دانیم این بازیکنان توانایی بالایی دارند.

وی بیان کرد: هدف گذاری مجموعه بازیکنان و کادر فنی این است که تمام تلاش خود را براي لیگ برتری شدن تيم کنیم که البته عواملی نظير هوادار، مدیریت، منابع مالی و امکانات نیز در رساندن تیم به لیگ برتر تاثیرگذار است. دركل امیدوارم با یکدلی و ایجاد شرایط و بستر مناسب بتوانیم به این مهم برسیم.

یزدی خاطر نشان کرد: امیدوارم نفرات جایگزین پاسخگوی نیازهای ما باشند تا بتوانیم هر چه زودتر آن شرایط آرمانی را که رسيدن به هماهنگی است، در تیم به وجود آوریم و نسبت به سال گذشته، تیم بهتری داشته باشیم.

وی درباره دیدار نخست تیمش برابر پاس همدان گفت: سوم مهرماه در همدان به مصاف این تیم می رویم. این تیم را آنالیز کرده ایم و از آن شناخت داریم. پاس همدان هم نفرات خوبی را جذب کرده است و البته آن ها هم نسبت به سال گذشته تغییرات بسیاری داشته اند. در هر صورت ما برای کسب سه امتیاز به همدان خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره هواداران تیمش عنوان کرد: نفت مسجدسلیمان یکی از معدود تیم هایی است که دارای هواداران بسیار زیاد و پرشوری است و ما هم کاملا به این موضوع واقف هستیم. یکی از اهداف ما رضایت مندی و خشنود کردن هواداران است که امیدوارم بتوانیم پاسخ محبت های آن ها را با ارایه بازی های خوب بدهیم. تمام مجموعه قول می دهد که همه تلاش خود را برای سربلندی این تیم و هواداران کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.