• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
2

به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار
پیام تبریک علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 29216
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در پیامی این روز به جامعه خبری شهرستان تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمتن الرحیم ن والقلم و ما یسطرون هفدهم مرداد یادآور جانفشانی و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در پیامی این روز به جامعه خبری شهرستان تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمتن الرحیم

ن والقلم و ما یسطرون

هفدهم مرداد یادآور جانفشانی و از خودگذشتگی بزرگ مردانی است که در راستای امر خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و تنویر افکار از بود خویش گذشتند. در بیان رسالت و شان قلم همان بس که خداوند رحمان در مصحف شریف خود بدان و بدان چه می نویسد سوگند یاد نموده است. همین سوگند برای بیان شان و ارزش کسانی که قلم به دست گرفته تا برای اطلاع رسانی و بالا بردن فهم انسان ها تلاش نمایند کافی باشد اما از سویی دیگر وظیفه اهالی قلم و خبرنگاران را بسی خطیر و قابل تامل نموده است تا در راستای زندگی و حیات مادی و معنوی خویش راهی جز درستی و اخلاق نپیمایند.

از سوی دیگر مطبوعات را رکن چهارم دموکراسی برشمرده اند و همین طرز تلقی باعث ایجاد تغییراتی شگرف در کارکرد مطبوعات گردیده به گونه ای که از یک عنصر خبررسان محض به عنوان نهادی اثرگذار در تحولات اجتماعی و نهادی که قابلیت ایجاد تغییر و تحولات گسترده در سطح اجتماع و نیز در حکومت ها را دارا می باشد جایگاه خود را ارتقا داده است.

رسانه قابلیت آن را دارد که امروزه فرهنگ مردم را بازسازی نموده و مردم را به سمت فرهنگ های غنی سوق دهند. امروزه جوانان رویکردی گسترده به امر رسانه داشته اند آن هم به واسطه بروز تحولات گسترده در ساختار رسانه و ایجاد تنوع در رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری چه در قالب مجلات و روزنامه ها و چه در قالب نشریات دیجیتالی و همین امر توان اصحاب رسانه را در امر الگوسازی صحیح فرهنگی بسیار بالا برده است.

از دیگر سو اگر بخواهیم نگاهی به شرایط رسانه و مطبوعات در شهرستان مسجدسلیمان داشته باشیم این شهر از دیرباز به عنوان یکی از مراکز مهم در امر فعالیت های مطبوعاتی بوده چه در زمانی که نشریات و ویژه نامه های نوشتاری به تعدد و تنوع در مسجدسلیمان چاپ و منتشرمی گردید و چه امروزه که سایت ها و نشریات اینترنتی نیز در کنار مطبوعات کلاسیک به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی اقدام می نمایند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه و فعالان مطبوعاتی انتظار دارم مثل همیشه در مسیر آگاهی بخشی صحیح گام برداشته و علاوه بر انتقال خبر مردم را از حقوق خود آگاه و در راستای انعکاس صحیح عملکردها به مانند چشم و گوش بیداری عمل نمایند. از سوی دیگر از مسولان شهرستان انتظار دارم سعی در ایجاد ارتباط و تعامل صحیح با عزیزان خبرنگار داشته باشند.

در پایان ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار به شما خبرنگاران و فعالان مطبوعاتی و اهالی قلم و خبر و رسانه برای شما آرزوی سربلندی و بهروزی را دارم.

برادر شما علی عسگرظاهری

نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.