• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

فرماندار اندیکا تشریح کرد:
کمبود نیروی انسانی و امکانات اطفا حریق در اندیکا

  • کد خبر : 28971
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– دستگاه‌های متولی از جمله محیط زیست و منابع طبیعی علاوه بر کمبود نیروی انسانی در زمینه تجهیزات و امکانات اطفا حریق نیز با کمبوداتی روبه‌رو هستند. فرماندار اندیکا گفت: دستگاه‌های متولی از جمله محیط زیست و منابع طبیعی علاوه بر کمبود نیروی انسانی در زمینه تجهیزات و امکانات اطفا حریق نیز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– دستگاه‌های متولی از جمله محیط زیست و منابع طبیعی علاوه بر کمبود نیروی انسانی در زمینه تجهیزات و امکانات اطفا حریق نیز با کمبوداتی روبه‌رو هستند.

فرماندار اندیکا گفت: دستگاه‌های متولی از جمله محیط زیست و منابع طبیعی علاوه بر کمبود نیروی انسانی در زمینه تجهیزات و امکانات اطفا حریق نیز با کمبوداتی روبه‌رو هستند.

منوچهر ورناصری با اشاره به اطفا حریق منطقه دلا واقع در شهرستان اندیکا اظهار داشت: کارشناسان منابع طبیعی با هدف سنجش میزان وسعت و خسارات آتش‌سوزی به منطقه اعزام شده‌اند.

وی در تشریح کمبودهای اطفاء حریق در شهرستان اندیکا افزود: دستگاه‌های متولی از جمله محیط زیست و منابع طبیعی علاوه بر کمبود نیروی انسانی در زمینه تجهیزات و امکانات اطفا حریق نیز با کمبوداتی روبه‌رو هستند.

فرماندار اندیکا بیان کرد: “دلا” با ۲۲۰هزار هکتار جنگل، منطقه‌ای  گسترده، صعب‌العبور و کوهستانی است که به نوعی از مشکلات منطقه برای اطفا حریق به شمار می‌رود.

وی گفت: دارا بودن بالگرد آب‌پاش با توجه به وضعیت منطقه برای سرعت بخشی در اطفاء حریق‌های احتمالی می‌تواند بسیار مثمر ثمر و کمک شایانی در منطقه باشد.

ورناصری ضمن تشکر از اعزام بالگرد برای اطفا حریق در دلا عنوان کرد: وجود بالگرد آب‌پاش برای عملیات‌های هلی‌برد و آب‌پاشی بسیار حائز اهمیت است و کار ما را نیز تسهیل می‌کند همچنین با وجود بالگرد نسبت به اطفاء سریع‌تر اقدام می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.