• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11717اخبار امروز : 1
1

فراخوان مسابقه عكاسي و تصوير برداري هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 2892
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سپاه ناحيه مسجدسليمان از عکاسان و تصویربرداران حرفه ای و آماتور (برادران و خواهران) شهرستان مسجدسلیمان دعوت می كند در طول هفته دفاع مقدس از مراسمات و برنامه های محوری و اجرائی سپاه ناحیه مسجدسلیمان برای شرکت در این مسابقه عکس و یا تصویر تهیه نمایند. موضوع عکس ها و تصاویر: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سپاه ناحيه مسجدسليمان از عکاسان و تصویربرداران حرفه ای و آماتور (برادران و خواهران) شهرستان مسجدسلیمان دعوت می كند در طول هفته دفاع مقدس از مراسمات و برنامه های محوری و اجرائی سپاه ناحیه مسجدسلیمان برای شرکت در این مسابقه عکس و یا تصویر تهیه نمایند. موضوع عکس ها و تصاویر: برنامه های محوری و اجرائی سپاه ناحیه مسجدسلیمان در طول هفته دفاع مقدس سال 1392.

ملاحضات: هر شرکت کننده در بخش مسابقه عکاسی می تواند تا 5 عکس از موضوعات مختلف را ارئه نماید. در بخش مسابقه تصویربرداری مدت زمان تصاویر بیش از 5 دقیقه نباشد و تصاویر ارائه شده می تواند از یک برنامه خاص و یا مستندی از مراسمات مختلف هفته دفاع مقدس باشد.

عکس ها و تصاویر را به صورت سی دی به هیئت اجرائی تحویل دهید.

عکس ها و تصاویری که تا مورخه:92/7/10 تحویل روابط عمومی سپاه ناحیه مسجدسلیمان داده شود در این مسابقه شرکت داده خواهند شد و به نفرات اول تا سوم شرکت کننده در هر بخش این مسابقه جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.