• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

درخشش نفتی ها در دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی های کشور

  • کد خبر : 28876
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی های برتر کشور به همت انجمن متخصصان روابط عمومی، در تهران برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، طی این آیین که در خانه هنرمندان تهران و با حضور صدها […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی های برتر کشور به همت انجمن متخصصان روابط عمومی، در تهران برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، طی این آیین که در خانه هنرمندان تهران و با حضور صدها روابط عمومی از وزارت خانه ها، سازمان ها، شهرداری ها، شرکت های صنعتی، بانک و سایر ارگان ها برگزار شد برگزیدگان و منتخبان این جشنواره به انتخاب هیأت داوران معرفی شدند.

بر همین اساس شرکت های نفتی مستقر در خوزستان در این جشنواره درخشش خوبی داشتند و توانستند در بخش ها و موضوعات مختلف عناوین نخست را کسب نمایند. بر اساس نظر هیأت داوران این جشنواره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در بخش های پوستر، تبلیغات مکتوب و وب سایت یک مقام نخست و دو مقام سومی را از آن خود نماید.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، پیش از این و در دی ماه سال گذشته نیز توانسته بود در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور عنوان نخست در زمینه اطلاع رسانی و روابط عمومی الکترونیک را کسب نماید. در پایان نیز منتخبان لوح تقدیر و تندیس افتخار دوازدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی های کشور را از چهره های شاخص و میهمانان این آیین دریافت کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.